يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۰۲
۰

۳ پروژه ورزشی در ایرانشهر و دلگان افتتاح می شود

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: 3 پرژه جدید ورزشی در شهرستان های دلگان و ایرانشهر، طی هفته جاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
۳ پروژه ورزشی در ایرانشهر و دلگان افتتاح می شود
ادهم کرد زابلی در گفت و گو با خبرنگار پهره از افتتاح 3 پروژه ورزشی در شهرهای ایرانشهر و دلگان طی هفته جاری خبر داد و گفت: این پروژه ها با مساحت قریب به 3هزار و 900 متر مربع و اعتبار 2 میلیارد تومان به مرحله بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: یکی از این پروژه ها، سالن چند منظوره ورزشی روستای چاه شور شهرستان دلگان است که کلنگ آن در سال 92 به زمین زده شد و پس از گذشت 6 سال آماده افتتاح شده است.

وی همچنین ادامه داد: مساحت این سالن چند منظوره 1242 متر مربع و اعتبار هزینه شده برای اتمام مراحل ساخت آن یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که از محل اعتبارات ملی_ استانی تامین شده است.

کرد زابلی خاطرنشان کرد: راه اندازی این سالن موجب بهره مندی 8 هزار نفر در قالب هزار 950 خانوار در 7 روستا از امکانات ورزشی مناسب خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: همچنین افتتاح 2 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای نوک آباد زردکوه و روستای شهر دراز شهرستان ایرانشهر از جمله پروژه هایی است که در هفته جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: مساحت هر یک از این زمین ها را هزار 350 متر می باشد و عملیات احداث این دو پروژه از ابتدای سال جاری آغاز و برای تکمیل هر یک 400 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

زابلی در پایان تصریح کرد: راه اندازی هر یک از این زمینهای چمن مصنوعی موجب بهره مندی هزار و 780 خانوار از امکانات ورزشی خواهد شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423334
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *