يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۵۳
۰

مرد معتاد به شیشه، همسر و دختر خود را در ایرانشهر خفه کرد

فرمانده انتظامی شهرستان ايرانشهر از دستگیری مرد 44 ساله ای که به دلیل مصرف شيشه، همسر و دختر بچه 2ساله اش را به قتل رسانده بود، خبر داد.
مرد معتاد به شیشه، همسر و دختر خود را در ایرانشهر خفه کرد
سرهنگ محمود سعادتی به خبرنگار پهره گفت :روز پانزدهم خردادماه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع مرگ مشكوك يك زن و يك دختر بچه 2 ساله در منزلي در بخش محمدان شهرستان ايرانشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ایرانشهر افزود: در بررسي هاي اوليه كارآگاهان از صحنه جرم مشخص شد كه اين مادر 38 ساله به همراه دختر 2 ساله اش بر اثر خفگي به قتل رسيده اند.

وي بيان داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شد شوهر مقتول در صحنه حاضر نیست و برابر اعلام بستگان، نامبرده اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه دارد كه بلافاصله تلاش ها جهت دستگيري مظنون آغاز شد.

محمود سعادتي ضمن اعلام دستگيري شوهر مقتول در همان لحظات اوليه و انتقال او به پليس آگاهي افزود: متهم كه در ابتدا منکر هر گونه اقدام بر علیه خانواده اش بود پس از انجام بازجويي هاي فني و تخصصی، با صراحت به جرم خود اعتراف کرد و در خصوص نحوه قتل گفت: از 7 سالگی تاکنون انواع مواد مخدر را مصرف می کنم و حدود 4 سال است که به شیشه اعتیاد دارم و همسر قبلی ام را نیز به همين دليل طلاق داده حدود 3 سال است که با مقتول ازدواج کرده ام.

در خصوص مصرف مواد مخدر همیشه با همسرم دعوا می کردیم که در مورخه 13 خرداد پس از مصرف مواد مخدر شیشه به حمامی که همسرم در آن حضور داشت وارد شدم و با استفاده از شال وی را خفه کردم و پس از پوشاندن لباس به مقتول به داخل اتاق رفتم و فرزندم را نیز با استفاده از جوراب خودم خفه کردم و همان شب در منزل خوابیدم و فردای روز قتل از خانه خارج شدم.

فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر در پایان تصریح کرد: در بررسی صحنه جرم آلات قتاله جوراب و شال مورد توصیف قاتل به همراه ادوات استعمال مواد مخدر نیز کشف شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423333
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *