جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۲۲
۰
در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر مطرح شد؛

صنایع دستی، راه خودکفایی اقتصادی خانواده هاست/راهپیمایی روز قدس، توطئه های دشمنان را خنثی کرد

امام جمعه ایرانشهر گفت: صنایع دستی یکی از محورهای کمک به اقتصاد و معشیت خانواده ها می باشد.
صنایع دستی، راه خودکفایی اقتصادی خانواده هاست/راهپیمایی روز قدس، توطئه های دشمنان را خنثی کرد
به گزارش پهره ؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر و با اشاره به روز صنایع دستی بیان کرد: صنایع دستی یکی از محورهای کمک به اقتصاد و معشیت خانواده ها می باشد و درواقع سرگرمی سالم، منبع درآمد و خودکفایی خانواده ها همین تولید صنایع دستی است.

امام جمعه ایرانشهر افزود: یکی از کارهای فرهنگی که رهبر معظم انقلاب نیز برآن تاکید دارند همین ارزش نهادن به صنایع دستی است اما متاسفانه مسئولین با واردات بی رویه که زحمت کمتری دارد، کار تولیدی را نادیده می گیرند.

وی ادامه داد: متاسفانه بعضی از مسئولین ابزاری که می توانند در ایران تولید کنند را به چین سفارش می دهند تا آنجا با نام ایران تولید شود که این بزرگترین خیانت به مردم و کشور است.

حجت الاسلام ابطحی در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در 120 کشور دنیا، گفت: در طول 40 سال علی رغم همه توطئه های آمریکا و اسرائیل، مقاومت مردم ایران در برابر ایادی استکبار باعث پیشرفت کشور شد و هر گاه نرمش هایی در برابر آمریکا انجام دادیم ایران دچار خسارت شد.

وی ادامه داد: همان طور که در برجام وارد مذاکره شدیم از پیشرفت ها بازماندیم و هیچ استفاده ای هم از برجام نبردیم و ایران دچار ضرر و زیان شد.

ابطحی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و عدم اعتماد مسئولین به سران امریکایی، تصریح کرد: همانطور که سوریه و عراق با مقاومت از دست شیطان بزرگی چون آمریکا رهایی یافتند، ما نیز در برابر زورگویی ها مقاومت میکنیم.

وی درپایان خاطرنشان کرد: اگر امروز وزیر امور خارجه آمریکا چراغ سبز نشان می دهد و بدون هیچ پیش شرطی حاضر است با ایران مذاکره کند، مسئولین ما باید این حرف رهبرمعظم انقلاب را جدی بگیرند که این یک فریب بیش نیست و ما هیچگاه مذاکره نخواهیم کرد و جنگ هم نخواهد شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423331
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *