سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۲۵
۰

وحدت، عامل اصلی پیروزی نهضت امام خمینی(ره) و ماندگاری آن تا به امروز است

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: دلیل اصلی پیروزی نهضت امام(ره) و ماندگاری آن تا به امروز، وحدت و همراهی تمامی اقشار مختلف ملت است.
وحدت، عامل اصلی پیروزی نهضت امام خمینی(ره) و ماندگاری آن تا به امروز است
مولوی عبدالصمد کریمزایی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: امام خمینی یک شخصیت برتر و برجسته دینی و مذهبی بود که اگر ایشان و رهبری مقتدرانه و راهنمایی های ایشان نبود نه انقلاب اسلامی به سرانجام می رسید و نه جنگ تحمیلی به نفع ما تمام می شد.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر ادامه داد: امام(ره) سراسر اخلاص بود و کارهایش را برای رضای خدا انجام می داد و مردم نیز این خلوص را خوب درک کرده بودند تا پابه پای ایشان در برابر ظلم و طاغوت ایستادگی کردند و کمر ظالم را شکستند.

وی افزود: امام خمینی(ره) معنای واقعی اشاعه اسلام ناب محمدی(ص) را پس از انقلاب در ایران تعریف کردند و چون دین مبین اسلام دست ظالم را کوتاه می کند و حق مظلوم را از ظالم می گیرد و هدف امام(ره) هم جز این نبود، دشمنی دشمنان روز به روز بیشتر شد اما دربرابر ایشان و خیل عظیم مردم قادر به ایستادگی نبودند.

مدرس حوزه علمیه اهل سنت ایرانشهر گفت: دلیل اصلی پیروزی نهضت امام(ره) و ماندگاری آن تا به امروز، وحدت و همراهی تمامی اقشار مختلف ملت است که خوشبختانه از ابتدای انقلاب به لطف رهبری فرزانه امام خمینی(ره) و پس از ایشان با رهنمون های رهبر معظم انقلاب این وحدت خوب بوده تا توانسته یک کشور متحد و منسجم بسازد.

وی ادامه داد: پیوند وهمبستگی میان امام(ره) و مردم در طول انقلاب و پس از آن رابطه ای دو سویه داشت و بر پایه اعتماد متقابل استوار بود.

مولوی کریمزایی تصریح کرد:  ایشان بر این اعتقاد بودند که اگر ندای حق و حقیقت به گوش جان مردم برسد و طاغوت ها و شیاطین نتوانند مانع تراشی کنند، مردم با توجه به فطرت پاک و زلالی که دارند، راه حق و صواب را بر می گزینند.

وی درپایان خاطرنشان کرد: امروز نیز رهبر معظم انقلاب همانند امام(ره) شخصیتی دلسوز و مردمی است اما شیطنت های دشمنان و منافقین از زمان انقلاب بسیار بیشتر است و اینجا باید هم مسئولین هوشیار باشند و هم مردم فریب اینگونه یاوه گویی ها را نخورند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423328
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *