جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۳۳
۰

سرنوشتِ مکتوبِ اسرائیل نابودی است/شبیه مردم بودن نظرسنجی نیاز ندارد

امام جمعه ایرانشهر گفت: سرنوشت مکتوب اسرائیل نابودی است از زمانی که انقلاب اسلامی ایران محقق شد ناقوس مرگ بر اسرائیل به صدا در می آمد
سرنوشتِ مکتوبِ اسرائیل نابودی است/شبیه مردم بودن نظرسنجی نیاز ندارد
به گزارش پهره ؛حجت الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ایرانشهر بیان کرد: ماه رمضان به سرعت سپری شد و امروز که به انتهای آن نزدیک می شویم باید جمع بندی کنیم که در این روزهای نورانی چه بدست آوردیم.
 
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به روز جهانی قدس، تصریح کرد: این روز درواقع یادگار امام خمینی(ره) است و اگر امروز در سراسر جهان شاهد یک حرکت عظیم برای دفاع از قدس و فلسطین هستیم نتیجه آن همین به انزوا رسیدن اسرائیل است.
 
وی ادامه داد: تنها راه نجات از دام عنکبوت اسرائیل همین مقاومت است و باید بدانیم که اگر رئیس جمهور آمریکا توافقی بین اسرائیل و فلسطین می کند و چند کشور عربی از آن حمایت می کنند به این دلیل است که آنها سردمدار این قضیه به همراه آمریکا هستند.

ابطحی با اشاره به معامله قرن افزود: آنها می خواهند با این معامله، کشور فلسطین جدید ایجاد کنند سرزمین های آشغالی را به فلسطینی ها بدهند تا فلسطینیان حق داشتن ارتش و سازمان جهانی نداشته باشند و آنها را خلع سلاح کنند.
 
وی تشریح کرد: سرنوشتِ مکتوبِ اسرائیل نابودی است، از زمانی که انقلاب اسلامی ایران محقق شد ناقوس مرگ بر اسرائیل به صدا در آمد و هر سال که می گذرد نقاط ضعف اسرائیل بیشتر می شود و مطمئنم همانطور که رهبری فرمودند، اسرائیل 25سال آینده را نخواهد دید.
 
حجت الاسلام ابطحی در گوشه ای دیگر از خطبه های نماز جمعه امروز بیان کرد: مسئولین باید بین مردم و با مردم باشند، شبیه مردم بودن نظرسنجی نیاز ندارد زیرا واقعیت برای مردم روشن است بسیاری از مردم مستاجرند و برای صاحب خانه شدن قرض و وام گرفتند و طلای همسرشان را فروخته اند.
 
وی ادامه داد: در طول یکسال رهبری بارها به مسئولین گوشزد کردند با آمریکا نباید مذاکره کرد و مذاکره با آمریکا سم است اما انگار پشت پرده افرادی هستند که از جانب آمریکا اگر چراغ سبز نشان داده شود، قصد مذاکره با امریکاییها را دارند زیرا اعتقاد دارند که می شود به غربی ها اعتماد کرد.
 
ابطحی در پایان با اشاره به سالگرد ارتحال امام(ره) نیز خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) وجودشان شبیه به لیله القدر بود زیرا همانگونه که یک شب ارزش هزار ماه را دارد، وجود بعضی افراد نیز به اندازه میلیون ها انسان می ارزد چون امام تحولی که در جامعه ایجاد کرد در میلیون ها انسان از سراسر دنیا اثر گذاشت.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 423324
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *