اختصاص بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مجموعه ورزشی ایرانشهر

8 خرداد 1398 ساعت 20:47

در دیدار دکتر امینی فرد نماینده مردم ایرانشهر با وزیر ورزش و جوانان تصویب شد بیش از 10 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مجموعه جدید چند منظوره ورزشی شهرستان ایرانشهر اختصاص یابد.


به گزارش پهره ؛ در پی جلسه دکتر محمد نعیم امینی فرد نماینده مردم شریف شهرستان ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، بمپور، بنت، لاشار، آشار و آهوران با دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان کشور با توجه به بافت فرسوده شهرستان ایرانشهر و در جهت توسعه زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان و همچنین فراهم کردن امکانات ورزشی برای پیشرفت جوانان و ورزشکاران این منطقه، مقام عالی وزارت ورزش و جوانان اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان برای ساخت مجموعه جدید چند منظوره ورزشی این شهرستان اختصاص دادند.

لازم به ذکر است؛ به همین منظور مهندس موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در جهت توسعه و توجه به ورزشکاران و جوانان شهرستان ایرانشهر مبلغ 5 میلیارد تومان دیگر به این اعتبار افزودند که در مجموع 10 میلیارد تومان برای ساخت این مجموعه جدید ورزشی اختصاص یافت که بزودی مراحل زیرساخت و آماده سازی این پروژه مهم آغاز خواهد شد.

ادهم کرد زابلی مدیر کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان نیز از توجه ویژه مقام عالی وزارت به این استان تشکر و قدردانی نمود و افزود: تمام تلاش خود را جهت هر چه سریع تر اجرایی شدن این پروژه بکار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 423315

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423315/اختصاص-بیش-۱۰-میلیارد-تومان-اعتبار-ساخت-مجموعه-ورزشی-ایرانشهر

پهره
  https://www.pahreh.ir