چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ۲۰:۴۷
۰

اختصاص بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مجموعه ورزشی ایرانشهر

در دیدار دکتر امینی فرد نماینده مردم ایرانشهر با وزیر ورزش و جوانان تصویب شد بیش از 10 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مجموعه جدید چند منظوره ورزشی شهرستان ایرانشهر اختصاص یابد.
اختصاص بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مجموعه ورزشی ایرانشهر
به گزارش پهره ؛ در پی جلسه دکتر محمد نعیم امینی فرد نماینده مردم شریف شهرستان ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، بمپور، بنت، لاشار، آشار و آهوران با دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان کشور با توجه به بافت فرسوده شهرستان ایرانشهر و در جهت توسعه زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان و همچنین فراهم کردن امکانات ورزشی برای پیشرفت جوانان و ورزشکاران این منطقه، مقام عالی وزارت ورزش و جوانان اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان برای ساخت مجموعه جدید چند منظوره ورزشی این شهرستان اختصاص دادند.

لازم به ذکر است؛ به همین منظور مهندس موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در جهت توسعه و توجه به ورزشکاران و جوانان شهرستان ایرانشهر مبلغ 5 میلیارد تومان دیگر به این اعتبار افزودند که در مجموع 10 میلیارد تومان برای ساخت این مجموعه جدید ورزشی اختصاص یافت که بزودی مراحل زیرساخت و آماده سازی این پروژه مهم آغاز خواهد شد.

ادهم کرد زابلی مدیر کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان نیز از توجه ویژه مقام عالی وزارت به این استان تشکر و قدردانی نمود و افزود: تمام تلاش خود را جهت هر چه سریع تر اجرایی شدن این پروژه بکار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423315
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *