انهدام باند سارقان مسلح با 27 فقره سرقت در ایرانشهر

24 ارديبهشت 1398 ساعت 13:37

جانشین فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان مسلحانه در شهرستان ایرانشهر با 27 فقره سرقت خبر داد.


به گزارش پهره ؛ سردار احمد طاهری گفت : در پی گزارش چند فقره سرقت مسلحانه توسط سه سرنشین جوان یک دستگاه پژو 405 در سطح شهرهای ایرانشهر و بزمان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مالباخته ها و بهره گیری از شیوه و شگردهای پلیسی توانستند سرنخ هایی از این سارقان به دست آورده و یکی از آنها را شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی این متهم سابقه دار را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند و با جمع آوری ادله کافی روز گذشته او و 2 همدستش را عملیاتی غافلگیرانه در خیابان مولوی ایرانشهر دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این عملیات در بازرسی از خودروی متهمان یک قبضه سلاح کلاش به همراه 5 تیغه خشاب و تعداد 135 عدد فشنگ جنگی کشف شد.

طاهری ادامه داد: متهمان در چندین مرحله بازجوئی به 20 فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، 5 فقره سرقت مسلحانه موتورسيكلت، یک فقره سرقت مسلحانه خودرو و یک فقره سرقت مسلحانه منزل اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت در سه فقره قتل در سال های 92 و 94، حمل سلاح گرم و درگیری با عوامل انتظامی ، ايجاد رعب و وحشت براي شهروندان از دیگر اعترافات این سارقان شرور است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 423281

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423281/انهدام-باند-سارقان-مسلح-27-فقره-سرقت-ایرانشهر

پهره
  https://www.pahreh.ir