دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۹:۴۶
۰
امام جمعه ایرانشهر:

کاسبان ترس بدانند بازارشان مشتری ندارد/ تهدید و چنگ و دندان نشان دادن به ایران حماقت محض است

امام جمعه ایرانشهر القاء هراس از وقوع جنگ نظامی در کشور را حربه ی ترسوهای داخلی و کاسبان ترس دانست و بر لزوم پاسخگویی جریان منتصب به دولت نسبت به برجام تاکید کرد.
کاسبان ترس بدانند بازارشان مشتری ندارد/ تهدید و چنگ و دندان نشان دادن به ایران حماقت محض است
به گزارش پهره ؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در گفتگو با عصرهامون، گفت: گرچه ترامپ به از نعمت عقل و ادراک و هوش چندان بهره ای نبرده و در اغلب تصمیماتش خام و شتاب زده عمل می کند، اما قطعا در مجموعه حاکمیت ایالات متحده یک نفر عاقل پیدا می شود که از عواقب رویارویی با ایران مطلع باشد.

وی افزود: در شرایطی که ایران در سطح ایده آلی از آمادگی نظامی به سر می برد و هم ارز و هم ترازی در منطقه خاورمیانه ندارد، تهدید و چنگ و دندان نشان دادن به آن حماقت محض و مضحک است.

وی ادامه داد: مطمئنا ترامپ جرأت اقدام نظامی بر علیه ایران را ندارد؛ مردم آمریکا او را فردی نالایق می دانند و از انتخاب او شرمسار اند. وی در پی بهره برداری سیاسی از برجام و ثبت امضای خودش پای این قرارداد است. نمایش خیمه شب بازی تعدادی بزدل داخلی برای القای ترس از وقوع جنگ نظامی و به حاشیه بردن نقایص و کاستی های مدیریتی شان برای همه واضح و روشن است. 

وی تصریح کرد: در همه جای دنیا رایج است وقتی سیاست مداری سیاستی را دنبال می کند و با شکست مواجه می شود از مردم عدرخواهی کند، اما ظاهرا این قضیه برای سیاست مداران و دولتمردان ما تصدیقی ندارد و در کمال تعجب می بینیم که پس از شکست، طوری وانمود می کنند که انگار اصلا اتفاقی نیفتاده.

حجت الاسلام ابطحی اذعان داشت: دولت نسبت به وظایف و وعده هایی که به مردم داده هوشیار باشد. ضعف های مدیریتی و تدابیر کوته بینانه از جانب برخی مسئولان منجر به نابسامانی های اقتصادی شده؛ دولتی ها باید بدانند تعویض زمین بازی و از این شاخه به آن شاخه پریدن دردی را دوا نمی کند. 

وی تاکید کرد: جریان اصلاحات به جای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت باید پاسخگوی ناتوانی های خود نسبت به کنترل و مدیریت اقتصاد کشور باشد. کاسبان ترس بدانند که بازارشان مشتری ندارد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423276
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *