يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۱۲
۰

بازدید استاندار از روند پیشرفت فیزیکی پروژه بیمارستان 540 تختخوابی ایرانشهر

استاندار سیستان و بلوچستان به همراه مدیران اجرایی شهرستان ایرانشهر از روند ساخت بیمارستان 540 تختخوابی ایرانشهر بازدید کردند.
بازدید استاندار از روند پیشرفت فیزیکی پروژه بیمارستان 540 تختخوابی ایرانشهر
به گزارش پهره ؛ استاندار سیستان و بلوچستان در صدر هیاتی متشکل از مدیران اجرایی استان و شهرستان ایرانشهر باحضور در محل سایت بیمارستان 540 تخت خوابی ایرانشهر از روند پیشرفت فیزیکی پروژه بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید مهندس موحد رییس اداره منابع فیزیکی و طرحهای عمرانی دانشگاه گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته از ابتدای شروع عملیات تاکنون ارائه و مشکلات موجود در این خصوص را بیان داشتند.

استاندار ضمن تقدیر از تلاش و پیگیریهای نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ابراز رضایت نمود و از پرداخت کمکهای ویژه به شهرداریها جهت پروانه کار ساختمانی سه پروژه بیمارستانی ایرانشهر، چابهار و زاهدان خبر داد.

استاندار با اشاره به اهمیت احداث پروژه های مذکور و نقش تاثیرگذار در ارتقای شاخصهای درمانی و توسعه ای استان بیان کرد: کلیه دستگاههای اجرایی متعهد به همکاری کامل جهت تسریع در اجرای پروژه هستند و مشکلات احتمالی نباید باعث توقف پروژه گردد.

‏انتهای پیام/
کد مطلب: 423233
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *