چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۲۲:۵۹
۰

جشن گلریزان نخبگان جوان در ایرانشهر برگزار شد

به مناسبت هفته جوان، عصر امروز جشن گلریزان نخبگان جوان در شهرستان ایرانشهر برگزار گردید.
جشن گلریزان نخبگان جوان در ایرانشهر برگزار شد
به گزارش پهره ؛ از ابتدای هفته جوان، جشن های متعددی با حضور جوانان و ورزشکاران در سراسر استان برگزار شد و امروز نیز نوبت به شهرستان ایرانشهر رسید.

این جشن با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار ایرانشهر و تعدادی از مسئولان استان و شهرستان در سالن همایش های اداره ارشاد ایرانشهر برگزار شد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در این مراسم در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار کرد: همانطور که شاهد بودیم از ابتدای هفته جوان جشن های زیادی با محوریت نخبگان برپا شد که امروز نیز در شهرستان ایرانشهر درحال برگزاری است.

ادهم کرد زابلی در ادامه بیان کرد: از طرف وزارت ورزش و جوانان قول هایی به این اداره داده شده و همچنین مبلغ 50 میلیون تومان به بحث مشارکت های سمن های ایرانشهر اهدا گردیده که درواقع به بخشی از زیرساخت های این شهرستان کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین امروز یک خانه جوان در شهرستان ایرانشهر که به صورت استیجاری می باشد نیز افتتاح شد که امیدواریم به زودی خانه جوان این شهرستان نیز دارای مکان ثابت گردد تا همه جوانان از آن بهره مند گردند.

کرد درپایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم برنامه ریزی خوبی برای جوانان این شهرستان داشته باشیم تا آنها بتوانند به اهداف خود هرچه زودتر رسیده و برای ورزش استان افتخار آفرین باشند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423223
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *