پل بزرگ اسفند دلگان با اعتباری بالغ بر هفتاد میلیاردریال به بهره برداری رسید

25 فروردين 1398 ساعت 17:46

صبح امروز پل بزرگ اسفند شهرستان دلگان با حضور نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان به بهره برداری رسید.


به گزارش پهره ؛ صبح امروز پل بزرگ اسفند شهرستان دلگان با اعتباری بالغ بر هفتاد میلیارد ریال و با حضور نماینده مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان، فرماندار، شهردار، معتمدین و روحانیت تشیع و تسنن شهرستان دلگان به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان ضمن بیان مختصات فنی پل اسفند شهرستان دلگان، انجام پروژه های متعدد راه در دلگان را نتیجه پیگیری های متعدد نماینده حوزه انتخابیه خواند.

در جلسه شورای اداری نیز فرماندار دلگان با اشاره به کارهای مهم انجام شده طی یک سال اخیر نقش نماینده حوزه انتخابیه را در پیگیری و به سرانجام رساندن این پروژه ها شامل قرارگرفتن در طرح پیلوت محرومیت زدایی دلگان و ستاد باز آفرینی و درمان بستر و ... در مرکز کشور مهم و تعیین کننده خواند و خواستار ادامه این حمایت ها شد.

محمدنعیم امینی فرد نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور چندین باره در شهر ولایت مدار دلگان بر اجرای پروژه های متعدد محرومیت زدایی، اشتغال زایی و بهداشت ودرمان تاکید و بهره برداری از پل بزرگ اسفند و پروژه های بزرگ راه را با هدف خارج کردن دلگان از انزوا و قرار گرفتن در مسیر راهبردی ایرانشهر به استان کرمان دانست.

گفتنی است در این بازدید ها از پروژهای بزرگ شهرداری چگردگ نیز بازدید بعمل آمد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 423198

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423198/پل-بزرگ-اسفند-دلگان-اعتباری-بالغ-هفتاد-میلیاردریال-بهره-برداری-رسید

پهره
  https://www.pahreh.ir