چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۲۰
۰

50 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در ایرانشهر برپا شد

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر گفت: با شروع هفته نیکوکاری 50 پایگاه برای دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی شهروندان برپا شده است.
50 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در ایرانشهر برپا شد
محمدعلی تراقویی در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار کرد:بیش از 50 پایگاه ثابت و سیار از امروز در سطح شهرستان ایرانشهر مشغول به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی در جشن نیکوکاری با شعار"یکی برای همه" هستند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر ادامه داد: با همکاری آموزش و پرورش هر مدرسه در سطح شهرستان ایرانشهر نیز به عنوان پایگاه جمع آوری کمک های مردمی طراحی شده است.

وی تاکید کرد: در این طرح قرار است دانش آموزان کم بضاعت و نیازمند هر مدرسه از کمک های اهدایی مردم به همان مدرسه استفاده کنند که با همکاری آموزش و پرورش این کمک ها در بین آنها توزیع می شود.

تراقویی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری فرصت خوبی برای کمک به نیازمندان است، تصریح کرد: مردم نوعدوست ایرانشهر در جشن عاطفه های سال گذشته بیش از 2 میلیارد و 800 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی به نیازمندان اهداء کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این میان موسسات خیریه بسیاری نیز در جهت جمع آوری و توزیع کمک های مردمی به کمیته امداد کمک می کنند که باید از آنها نیز تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 
کد مطلب: 423148
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *