پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۱۳
۰

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت خیرساز مهدی فاطمه(س) روستای کافه بلوچی

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت : این مرکز با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال و با مشارکت خیرین احداث و تجهیز شده است.
افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت خیرساز مهدی فاطمه(س) روستای کافه بلوچی
به گزارش پهره ؛ صبح روز گذشته با حضور فرماندار و اعضاء شورای اداری شهرستان ایرانشهر، معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، نماینده انجمن خیریه قاریان قرآن شمیران، مدیر شبکه بهداشت و درمان سرباز، مرکزخدمات جامع سلامت خیرساز مهدی فاطمه(س) روستای کافه بلوچی افتتاح گردید.

شهلا میرلاشاری در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار داشت: این پروژه با زیربنای چهارصد و 44 مترمربع و اعتباری بالغ بر  15میلیارد ریال و با مشارکت خیرین انجمن قاریان قرآن شمیران احداث و تجهیز گردیده است

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: این مرکز به 13روستا با جمعیتی حدود 4هزارنفر خدمات پزشکی، بهداشت خانواده، بهداشت محیط، مبارزه با بیماریها و خدمات آزمایشگاهی ارائه خواهد کرد.

میرلاشاری افزود: علاوه بر پروژه کافه بلوچی که شاهد افتتاح و بهره برداری آن بودیم سه پروژه خیرساز دیگر از جمله مرکز خدمات جامع سلامت مورتان،مرکزخدمات جامع سلامت حسین آباد و همراه سرای بیمارستان ایران از دیگر پروژه های خیریه درحال اجرا می باشند .

انتهای پیام/
کد مطلب: 423129
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *