همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر؛

3 پایگاه مقاومت بسیج در دهستان ابتر ایرانشهر افتتاح شد

16 بهمن 1397 ساعت 16:17

صبح امروز همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، دو پایگاه برادران و یک پایگاه بسیج خواهران در دهستان ابتر از توابع شهرستان ایرانشهر به بهره برداری رسید.


فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در این خصوص به خبرنگار پهره گفت: بسیج یکی از برکات مهم انقلاب است که باید قدردان آن باشیم چرا که ورود بسیج در هر مشکل و معضلی موجب حل آن شده است.

سرهنگ حسین پودینه ادامه داد: در همین راستا امروز ساختمان دو پایگاه بسیج ابوذر غفاری و یادگار امام(ره) حوزه مقاومت بسیج حامیان ولایت به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به ترتیب در روستای ناصر آباد و احمد آباد دهستان ابتر از توابع شهرستان ایرانشهر افتتاح شد.

وی تصریح کرد: همچنین ساختمان پایگاه مقاومت خواهران کوثر حوزه حضرت آسیه که جهت استفاده مهدقرآنی و آموزش مفاهیم قرآن به کودکان 3تا 6 ساله در دهستان ابتر ساخته شده است نیز به بهره برداری رسید.

پودینه در پایان با اشاره به اعتبار هزینه شده برای ساخت این پایگاههای بسیج بیان داشت: برای ساخت هر پایگاه بسیج بیش از 40 میلیون تومان هزینه شده است تا امروز و همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مورد استفاده بسیجیان و مردم عزیز این منطقه قرار گیرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 423043

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423043/3-پایگاه-مقاومت-بسیج-دهستان-ابتر-ایرانشهر-افتتاح

پهره
  https://www.pahreh.ir