دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۳۵
۰

افتتاح و کلنگ‌زنی 3 واحد آموزشی در ایرانشهر

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر، مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان 3 واحد آموزشی در ایرانشهر افتتاح و کلنگ زنی شد.
افتتاح و کلنگ‌زنی 3 واحد آموزشی در ایرانشهر
مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر در آئین افتتاحیه 3 واحد آموزشی در ایرانشهر به خبرنگار پهره گفت: مدرسه 4 کلاسه استثنایی رضوان ویژه ناشنوایان، افتتاح بخشی از ساختمان جدید آموزش و پرورش و کلنگ احداث مدرسه خیرساز با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال از جمله فضاهایی بود که افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
عبدالغفور حسینی افزود : در سال جاری 50 کلاس درس از سوی خيران در ایرانشهر احداث شده است.
معاون وزیر و رئیس سازمان  آموزش و پرورش استثنایی کشور هم در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : ما هرچه داریم از برکت ولایت فقیه و خون پاک شهدا است که باید قدر شناس این نعمت الهی باشیم.
مجید قدمی افزود :ما اعتقاد داریم که نظام حق است واعتقاد داریم که دوستاران انقلاب به بویژه مقام معظم رهبری به دنبال پیشرفت کشور هستند.
وی اظهار داشت : در صورت در اختیار گذاشتن ساختمان از سوی مدیران شهرستان مربی متخصص برای مرکز اختلالات یادگیری در اختیار ایرانشهر گذاشته می‌شود و مرکز را ما تجهیز میکنیم.
وی  با اشاره به لزوم به روز بودن دانش و اطلاعات معلمان استثنایی، خاطرنشان کرد: معلمان و مربیان حوزه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استثنایی باید به علوم و اطلاعات روز مسلط بوده و روش های تدریس و روانشناسی یادگیری این قشر از جامعه را به خوبی بشناسند.

قدمی همچنین قول راه اندازی مرکز فنی حرفه ای ویژه دختران در ایرانشهر داد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر هم گفت : سیستان و بلوچستان مملو از ظرفیت های انسانی است که بها دادن به آنها موجب متحول شدن این منطقه در عرصه های مختلف خواهیم بود.
نبی بخش داودی با بیان اینکه بیش از 6 هزار نفر معلول در سطح شهرستان ایرانشهر سکونت دارند گفت : کار مربیان و معلمان در آموزش و پرورش و تربیت دانش‌آموزان و کودکان استثنائی که دارای معلولیت های مختلفی هستند بسیار دشوار و در عین حال ارزشمند است.

داودی با اشاره به دستاوردهای نظام در سیستان و بلوچستان اظهار داشت : امروز با افتخار می‌توان گفت که در دورترین روستای منطقه  تمام امکانات بویژه مدرسه است.
وی گفت : سیستان و بلوچستان یکی از بزرگترین استان های کشور است و بعد مسافت استان از شمال تا جنوب بیش از 1200 کیلومتر است که پراکندگی استان موجب مشکلاتی در ارائه خدمات مطلوبتر به مردم شده است.

وی خواستار تامین نیروی متخصص در مدارس استثنایی و راه اندازی مرکز اختلالات یادگیری در ایرانشهر شد و گفت :  به کلیه مدارس شهرستان ایرانشهر انشعاب گاز بصورت رایگان به عنوان هدیه دولت تدبیر و امید داده می‌شود.

انتهای پیام/

 
کد مطلب: 423006
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *