دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۲۶
۰

دانشکده فنی در شهرستان ایرانشهر راه اندازی می‌شود

رئیس دانشکده فنی شهید باهنر زاهدان در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر خبر از راه اندازی دانشکده فنی در این شهرستان داد.
دانشکده فنی در شهرستان ایرانشهر راه اندازی می‌شود
به گزارش پهره ؛ جعفر صادقی در این دیدار گفت: به زودی دانشکده فنی در شهرستان ایرانشهر راه اندازی می شود و برای تاسیس این دانشکده نیاز به امکانات آموزشی، رفاهی، آزمایشگاهی و نیروی انسانی است.

وی با بیان اینکه دانشکده فنی ایرانشهر از سال 1391 در سازمان برنامه و بودجه ردیف بودجه گرفته است اظهار داشت : از سال 1395 برای تاسیس این دانشکده موافقت اصولی از سوی وزارت علوم داده شده که پیش بینی می شود از مهرماه سال آینده این دانشکده دانشجو پذیرش خواهد کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر نیز تصریح کرد: با توجه به جمعیت جوان شهرستان و وجود استعدادها و نخبگان فراوان در این منطقه نیاز به تاسیس این آموزشکده بیشتر احساس می شود که امید است با همکاری تمامی ادارات،نهادها و مردم فهیم ایرانشهر این آموزشکده هرچه سریعتر تاسیس و شروع به کار نماید.

نبی بخش داودی در پایان بیان داشت: ایرانشهر با بیش از 12 هزار دانشجو یکی از مراکز علمی استان است که امیدواریم با شروع بکار دانشکده فنی شاهد ارتقای سطح مهارت جوانان در رشته های مختلف باشیم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 422985
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *