پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۲۱
۰

رفع تصرف 227 هکتار از اراضی ملی در ایرانشهر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ایرانشهر گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 227 هکتار از اراضی ملی در شهرستان ایرانشهر رفع تصرف شده است.
رفع تصرف 227 هکتار از اراضی ملی در ایرانشهر
به گزارش پهره ؛ معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر در جلسه شورای حفاظت از اراضی این شهرستان با اشاره به ضرورت مقابله مستمر با متخلفان حوزه زمین‌خواری و حفر چاههای غیرمجاز اظهار کرد: یکی از وظایف و تکالیف اصلی ما حفاظت از اراضی ملی و عرصه‌های منابع طبیعی و صیانت از منابع آب و جلوگیری از حفر چاههای غیرمجاز است که بایستی به صورت مستمر و دائمی و قاطع انجام شود زیرا مقابله با زمین‌خواری و حفاظت از عرصه‌های ملی و منابع آبی از اولویت‌های شهرستان است.

نبی بخش داودی افزود: تصرفات غیرقانونی زمین‌های دولتی و عرصه‌های طبیعی، تخریب شدید محیط زیست را به همراه دارد و سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد که باید همه در این موضوع احساس مسئولیت کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ایرانشهر نیز در این جلسه گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 227 هکتار از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف شده است.

منصور بامری در پایان با تشکر از همراهی مسئولان در برخورد با متخلفان و زمین خواران، گفت :از آنجا که منابع طبیعی متعلق به آحاد مردم و همچنین آیندگان است، حفاظت از این ثروت‌های خدادادی همکاری و مساعدت همه‌جانبه تمام دستگاه‌ها و مسئولان را می‌طلبد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 422971
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *