چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۲۷
۰
به مناسبت روز پرستار؛

در مراسمی از 50 پرستار ایرانشهری تجلیل شد

به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، صبح امروز مراسم جشنی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، فرماندار ویژه شهرستان و ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن و جمعی از پرستاران حوزه این دانشگاه در محل سالن آمفی تئاتر ارشاد اسلامی ایرانشهر برگزار شد.
در مراسمی از 50 پرستار ایرانشهری تجلیل شد
به گزارش پهره ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در این مراسم گفت : بیش از هزار کادر پرستاری در حوزه دانشگاه فعال هستند که می‌توان از توانمندی آنها در راستای سلامت روحی، روانی و اجتماعی افراد بهره گرفت.
دکتر محمد مهران امینی فرد افزود : با توجه به اقدامات صورت گرفته دانشگاه علوم پزشکی رو به پیشرفت بوده اما در مقابل در تامین نیروی پرستار با مشکل مواجه است.
وی افزود : در تیم سلامت ،افراد توانمندی در حوزه پرستاری داریم که کار آن ها سبب ارتقا سلامتی و به نتیجه رسیدن بسیاری از درمان ها می شود و اگر زحمات شبانه روزی آن ها نباشد به جایی نمی رسیم.
امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر هم پرستاران را به رعایت اخلاق حرفه ای، رازداری، همدردی با بیماران، صرفه جویی و حفظ حرمت بیماران توصیه کرد.
مولوی عبدالصمد کریم زایی افزود : شما قشر پر تلاش وزحمتکش با سرمشق قرار دادن حضرت زینب (س) و با احساس مسوولیت و وجدان حرفه ای وظایف خود را به خوبی انجام می دهید.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر هم گفت :نامگذاری سالروز ولادت حضرت زینب(س) به نام روز پرستار نشان از جایگاه ارزشمند آنان در جامعه دارد که باید پرستاران همواره تلاش کنند که منش و رفتار این بانوی بزرگوار را در شغل و زندگی خود الگو قرار دهند.
نبی بخش داودی افزود :کار پرستاری، کاری سخت و طاقت فرساست بنابراین عشق و علاقه و جوشش باطنی اگر نباشد پرستار نمی تواند خدمت بی منت و واقعی را ارائه دهد.
در پایان این مراسم با اهدا لوح و هدایا از پرستاران ایرانشهر تجلیل شد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 422969
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *