دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۲۷
۰

دستگيری عامل تيراندازی و قتل در مراسم عروسی ايرانشهر

جانشين انتظامي شهرستان ايرانشهر ازدستگيری عامل قتل جوانی 22 ساله که بر اثر رسم غلط تير اندازی در مراسم عروسی فوت کرد خبر داد.
دستگيری عامل تيراندازی و قتل در مراسم عروسی ايرانشهر
سرهنگ حسن كيخا در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت : ماموران انتظامي شهرستان ايرانشهر از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 در بامداد 23 آذر ماه سال جاري، از قتل جواني22ساله بر اثر تيرخوردگي در یکی از روستاهای شهرستان ايرانشهر در مراسم عروسی مطلع شدند.

اين مقام انتظامي افزود : پس از وقوع اين قتل، اقدامات تخصصي کاراگاهان پليس آغاز شد و با پايش هاي اطلاعاتي، ماموران متوجه شدند که این تیراندازی توسط پسرعمه مقتول که جوانی 18 ساله بود انجام شده و متهم از صحنه جرم گریخته است.

وی گفت : پلیس با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای پلیسی سرانجام این جوان را در حالی که در يكي از روستاهاي شهرستان ايرانشهر مخفي شده بود دستگير و به فرار يك ماهه او پايان دادند.  

سرهنگ کیخا تصريح کرد : اين متهم كه در ابتدا منکر انجام قتل بود در تحقيقات تخصصي پليس و پس از مواجهه شدن با ادله قانوني لب به اعتراف گشود و گفت در مراسم عروسي در حال رقص محلی بودم و با اسلحه كلت تيراندازي مي كردم كه ناخواسته گلوله اي به سر وحيد برخورد کرد و بلافاصله از محل متواري شدم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 422964