شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ۱۹:۳۰
۰

کشف و معدوم سازی بیش از 23 تن مواد غذایی فاسد توسط دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از کشف و معدوم سازی بیش از23 تن موادغذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط بازرسین بهداشت محیط در سطح حوزه تحت پوشش دانشگاه در آبان و آذرماه خبر داد.
کشف و معدوم سازی بیش از 23 تن مواد غذایی فاسد توسط دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
دکتر فرهاددادگر بااعلام این خبر به خبرنگار پهره گفت:بازرسین بهداشت محیط در ادامه تشدید بازرسی های مداوم در حوزه تحت پوشش دانشگاه از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن حساس موفق به کشف 23230 کیلوگرم مواد فاسد و غیرقابل مصرف انسانی و حیوانی شدند که با حضور مسئولین مربوطه در محل سایت زباله معدوم شدند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در ادامه افزود: مواد کشف شده شامل انواع مواد غذایی از قبیل رب گوجه فرنگی، ماست، دوغ، نوشابه، کنسروجات و.... میباشند.
وی اظهار داشت : این مقدار کشفیات در 10674 بازدید از سطح حوزه دانشگاه انجام شده و برای311 واحد صنفی متخلف اخطاریه بهداشتی صادر و همچنین 27 واحد متخلف صنفی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی پلمپ گردیدند.
دکتر دادگر تصریح کرد : با افراد متخلفی که برای منافع شخصی خود سلامت شهروندان را به خطر بیندازند برابر مقررات برخورد و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در پایان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق سامانه اطلاع رسانی۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری لازم توسط بازرسین بهداشت محیط صورت پذیرد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 422954
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *