جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۵۵
۰

قیام قم یک نقطه عطف در انقلاب اسلامی است/پرستاران همچون حضرت زینب(س) باشند

امام جمعه موقت ایرانشهر گفت : 19دی ماه و قیام قم یک نقطه عطف در پیروزی انقلاب اسلامی است.
قیام قم یک نقطه عطف در انقلاب اسلامی است/پرستاران همچون حضرت زینب(س) باشند
به گزارش پهره حجت الاسلام محمدتقی افضلی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر اظهار داشت : 22 دی ماه امسال که مصادف با ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار است را گرامی می داریم و امیدواریم پرستاران ما نیز زینبی باشند.
امام جمعه موقت شهرستان ایرانشهر گفت :حضرت زینب(س) شخصیتی است که خداوند او را پیام آور صحرای کربلا قرار داد و گویا خداوند حضرت زینب(س) را برای امام حسین(ع) آفرید و چه بسا اگر ایشان نبود کربلا در کربلا می ماند.
 وی ادامه داد : خدایی که حسین(ع) را برای دین اسلام آفرید، زینب(س) را نیز برای بقای انقلاب کربلا آفرید و چون آن حضرت پرستار مجروحان و رنج دیدگان صحرای کربلا بودند، این روز بجا به نام پرستاران عزیز نام گذاری شده است.
حجت الاسلام افضلی تبار در ادامه با اشاره به روز تشکیل شورای انقلاب گفت : حضرت امام(ره) وقتی که مطمئن شدند شاه ملعون از کشور می رود، شورای انقلاب را تشکیل داد تا کشور را اداره کند و این شورا حکم مجلس شورای اسلامی را داشت و شخصیت های مهمی چون مقام معظم رهبری در آن مسئولیت داشتند.
وی با اشاره به دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری که در روز 19 دی ماه هر سال برگزار می شود، گفت : 19دی ماه و قیام قم یک نقطه عطف در پیروزی انقلاب اسلامی است.
امام جمعه موقت ایرانشهر در پایان با تشکر از مسئولین در ساماندهی صف های بنزین در این شهرستان اظهار کرد: امیدواریم وضعیت صف های سوخت به همین صورت باقی بماند و با این ساماندهی یک موضوع روشن می شود و آن این است که اگر بخواهیم، می توانیم و توان نیروهای انقلابی آنقدر هست که بتوانند به مردم خدمت کنند.
 
انتهای پیام
 
کد مطلب: 422949
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *