پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۵۳
۰

پاسخ دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به جوسازی رسانه های معاند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: مطلب منتشر شده در رسانه های معاند مبنی بر خرابی دستگاه رادیولوژی در یکی از بیمارستانهای ایرانشهر از اساس کذب است.
پاسخ دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به جوسازی رسانه های معاند
به گزارش پهره ؛ روز گذشته مطلبی با عنوان خرابی دستگاههای رادیولوژی و عدم پرینت عکسهای بیماران در یکی از بیمارستانهای ایرانشهر در یک کانال معاند و ضد انقلاب منتشر شد.
دکتر محمدمهران امینی فرد در این خصوص به خبرنگار ما گفت:با توجه به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه بهداشت و درمان و فعالیت های صورت گرفته در این حوزه، دستگاههای رادیولوژی مجهزی در بیمارستانهای ایرانشهر وجود دارد که جهت مداوای هرچه بهتر بیماران مورد استفاده قرار میگیرند.
وی اظهار داشت:دستگاه رادیولوژی در هر دو بیمارستان ایران و خاتم الانبیا(ص) ایرانشهر سالم و فعال می باشد و در صورت مراجعه بیمار جهت تصویربرداری از دو شیوه پرینت کاغذی و یا فیلم جهت ارائه به پزشک برای تشخیص استفاده میشود.
امینی فرد ادامه داد:حتی درصورت عدم فیلم و خرابی دستگاه پرینت و یا بستری بودن بیمار در بخش، پزشک معالج به کلیه عکس و فیلم بیماران رادیولوژی ازطریق سیستم پکس دسترسی دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر درپایان با توجه به اظهارات خلاف واقع کانالهای معاند و ضدنظام گفت:دشمنان ایران با طرح اینگونه مطالب، قصد سیاه نمایی خدمات عظیم نظام و انقلاب در حوزه بهداشت و درمان را دارند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 422943
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *