چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۳۶
۰

فراهم شدن اشتغال 250 نفر در ایرانشهر با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی

فرمانده سپاه ایرانشهر گفت : با توجه به بیانات مقام معظم رهبری ، اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی است.
فراهم شدن اشتغال 250 نفر در ایرانشهر با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی
سرهنگ حسین پودینه در حاشیه بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ایرانشهر به خبرنگار پهره گفت:طرح های اقتصاد مقاومتی در ایرانشهر در قالب صنایع دستی، کشاورزی ، شیلات،پرورش طیور و دامداری می باشد که برای راه اندازی آنها بالغ بر یک میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

فرمانده سپاه ایرانشهر گفت: در حال حاظر اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در ایرانشهر زمینه اشتغال 250 نفر را فراهم آورده و با بهره وری درست از ظرفیت های منطقه می توان نیازهای جامعه را تامین کرد و مشکلات اقتصادی را کاهش داد.

وی ادامه داد : با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و تجارب عملی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی است.

سرهنگ پودینه گفت: ایجاد اشتغال پایدار با ارائه تسهیلات مناسب باعث پیشرفت مناطق کمتر توسعه یافته و رونق اقتصادی خانواده ها می شود.

وی بیان کرد: صنایع دستی فرصتی مهم برای رونق کسب و کار و اشتغالزایی در شهرستان ایرانشهر است که باید به درستی از آن استفاده کرد.

فرمانده سپاه ایرانشهر اظهار داشت: حمایت از کارگاههای کوچک زود بازده راه حل سریع برای اشتغالزایی جوانان و رونق بخش اقتصاد است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 422939
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *