جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۱۶
۰
در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر مطرح شد؛

نمایندگان لیست امید بجای شنیدن درد مردم به دنبال آزادی فتنه گران هستند/جشن چهل سالگی انقلاب به کوری چشم دشمنان با شکوه تر برگزار می شود

امام جمعه ایرانشهر گفت : فنا و نابودی مسلمانان در این است که اموال در دست کسانی قرار بگیرد که حق را نمیشناسند و کار معروف را انجام نمیدهند و احساس مسئولیت در جامعه اسلامی نمیکنند لذا باید ثروتمندان در جامعه وظایف خودشان را بدانند و مردم نیز در انتخابشان دقت کنند.
نمایندگان لیست امید بجای شنیدن درد مردم به دنبال آزادی فتنه گران هستند/جشن چهل سالگی انقلاب به کوری چشم دشمنان با شکوه تر برگزار می شود
به گزارش پهره ؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر اظهار کرد: نظام اجتماعی بر این معناست که مردم یک کشور وقتی میخواهند زندگی کنند ، قوانین را رعایت میکنند تا در رفاه و امنیت زندگی کنند و یک اصولی مانند وحدت را در اسلام مد نظر قرار دهند.

امام جمعه ایرانشهر ادامه داد : در جامعه اسلامی نباید تفرقه باشد و یک جامعه اسلامی نباید سلطه پذیر باشد بلکه باید مستقل باشد و بر دیگران تکیه نکند.

حجت الاسلام ابطحی با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد : باید مومنان در امور اجتماعی شرکت کنند و انسان مومن باید زنده و فعال باشد،حرکت داشته باشد و بی تفاوت نباشد که یکی از نمادهای مشارکت مردم هم انتخابات است لذا باید در هر انتخابی با تقواترین و مومن ترین انسان را انتخاب کرد.

وی با اشاره به انتخابات پیشین مجلس گفت: تعدادی از مردم به لیستی به نام لیست امیدرای دادند و آنها به مجلس راه پیدا کردند اما در مقابل آنها به ولایت فقیه و حجاب طعنه زدند، بعضی از آنها مراجع تقلید را متهم کردند و بعضی ها موشکی را زیر سوال بردند.

ابطحی در ادامه گفت : توان موشکی سپاه بعضی از این نمایندگان را اذیت کرده به طوری که هرجایی موشکی را زیر سوال میبرند و درد مشترک آنها این است که میگویند سران فتنه باید آزاد شوند و اگر آنها آزاد شوند تمام مشکلات حل می شود.

امام جمعه ایرانشهر با اشاره به نمایندگانی که از درد جامعه و مردم آگاهی ندارند اظهار داشت :کدام یک از این نمایندگان لیست امید مستاجر است و میانه ماه حقوقشان تمام میشود؟ کدام نماینده دو شیفته کار میکند و یا اقساطشان عقب افتاده و این نشان از راحت بودن آنهاست که به درد مردم رسیدگی نمیکنند.

حجت الاسلام ابطحی تصریح کرد : اگر مردم در آتش فقر و بدبختی در مناطق محروم بسوزند، امکان ندارد یک نماینده تهران به دولت اعتراض کند و درد فقرا و محرومان را نمی بینند و بنا هم ندارند ببیند لذا مردم در انتخابشان دقت کنند.

امام جمعه ایرانشهر در ادامه با اشاره به دقت مردم در انتخاب نمایندگان خدمتگزار مردم گفت : فنا و نابودی مسلمانان در این است که اموال در دست کسانی قرار بگیرد که حق را نمیشناسند و کار معروف را انجام نمیدهند و احساس مسئولیت در جامعه اسلامی نمیکنند لذا باید ثروتمندان در جامعه وظایف خودشان را بدانند و مردم نیز در انتخابشان دقت کنند.

حجت الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته ایرانشهر با توجه به جشن چهل سالگی انقلاب اظهار داشت : امسال با اهمیت بیشتری به سخنان رهبر معظم انقلاب گوش کنید چون امسال برای انقلاب اسلامی ایران سال بسیار حساسی است زیرا دشمن رسما اعلام کرد که ایرانیان نباید چهلمین سالگرد انقلابشان را جشن بگیرند و معلوم میشود آنها توطئه ها در سر دارند.

وی ادامه داد :انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات جهانی را به هم زده است و با پیدایش انقلاب اسلامی تمام معادلات دشمن بهم خورد و آمریکا از هیمنه ابر قدرتی خود افتاد طوری که برای سلطه بر کشورهای غرب آسیا 7 هزار میلیارد هزینه کرد اما به هیچ سودی نرسید و امروز میبینیم که با خفت زیاد رئیس جمهور آمریکا باید شبانه سری به پایگاه خودش در عراق بزند و برگردد که این اثر انقلاب اسلامی است.

ابطحی با اشاره به عقب نشینی نکردن انقلاب اسلامی از اهداف اولیه خود اظهار داشت : انقلاب اسلامی از هدفی که امام(ره) ترسیم کرد ، عقب نشینی نکرد و راه خودش را ادامه داد. البته دولتهایی که روی کار آمدند به فراخور دیدگاههایی که داشتند ، حرکت انقلابی مردم را کند کردند زیرا بعضی از دولتها انقلابی عمل کردند ولی به برکت رهبری و نیروهای مخلص حتی این دولتها نیز نتوانستند حرکت انقلابی مردم را متوقف کنند.

وی با توجه به دروغ پراکنی بعضی از سایتهای مغرض درباره لایحه بودجه سال98 نیز گفت : دشمن و بعضی از سایتهای مغرض با دروغ پراکنی سعی دارند به اذهان عمومی این را القا کنند که بودجه نهادهای فرهنگی بیشتر از بودجه سازندگی در کشور است که وزارت ارشاد باید جلوی این سایتهای مغرض را بگیرد زیرا اینگونه اظهارات سراسر دروغ است.

 امام جمعه ایرانشهر در پایان از مسئولان شرکت نفت شهرستان و دادستانی ایرانشهر در سرو سامان دادن به صف های طولانی سوخت تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 422908
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *