سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۴۸
۰
با حضور معاون اول رئیس جمهوری؛

ترمینال فرودگاه ایرانشهر به بهره برداری رسید

ترمینال فرودگاه ایرانشهر با مساحت 2 هزار و 775 متر مربع صبح امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و هیات همراه به بهره برداری رسید.
ترمینال فرودگاه ایرانشهر به بهره برداری رسید
به گزارش پهره ؛ مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پروژه ترمینال فرودگاه ایرانشهر شامل 2 هزار و 500 متر مربع ترمینال و 275 متر مربع تاسیسات آن است. رحمت الله مهابادی افزود: همچنین در این ترمینال 12 هزار متر مربع محوطه سازی انجام شده است.
وی ادامه داد: عملیات ساخت ترمینال ایرانشهر از شهریور سال 95 با اعتبار 490 میلیارد ریال آغاز شده بود.
مدیر عامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران گفت: همچنین با حضور معاون اول رئیس جمهوری ساختمان پلیس فرودگاه ایرانشهر نیز کلنگ زنی می شود.
مهابادی افزود: هم اینک هفته ای سه پرواز از تهران و جیرفت به فرودگاه ایرانشهر برقرار است.
به گزارش پهره؛ معاون اول رئیس جمهوری امروز به اتفاق وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه و شهرسازی، نیرو، صمت، مدیر عامل فرودگاهها و رئیس بنیاد مستعضعفان وارد ایرانشهر شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر و شماری از مسئولان استانی و نمایندگان مجلس قرار گرفت.
شرکت در نشست هم اندیشی با نخبگان، معتمدان، جوانان و فعالان اجتماعی جنوب سیستان و بلوچستان در ایرانشهر، سفر به قصرقند، شرکت در نشست معتمدان، جوانان، فعالان اجتماعی و کار آفرینان در زاهدان از مهمترین برنامه های سفر یک روزه جهانگیری به این استان است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 422898
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *