شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۲۹
۰

حماسه 9 دی نباید به یک مسئله انتخاباتی تقلیل پیدا کند/ دشمن در این 40 سال از هیچ توطئه ای علیه نظام فروگذار نکرد

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت : دشمن از فردای پیروزی انقلاب و در تمام طول این 40 سال از هیچ توطئه و تهدید نظامی، سخت افزاری، اقتصادی، قومی و قبیله ای فروگذار نکرد.
حماسه 9 دی نباید به یک مسئله انتخاباتی تقلیل پیدا کند/ دشمن در این 40 سال از هیچ توطئه ای علیه نظام فروگذار نکرد
صبح امروز همایش منطقه ای انقلاب اسلامی و هویت ملی ، با حضور دکتر خیری، ریاست پژوهشکده مطالعات انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سلطانعلی میر ریاست دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان ، حجت الاسلام ابطحی امام جمعه شهرستان ایرانشهر،سرهنگ پودینه فرمانده سپاه شهرستان و جمعی دیگر از مهمانان کشوری و استانی در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
ریاست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در ابتدای این همایش اظهار داشت : 40 سال عزت، آزادگی ، پیروزی و پایداری را پشت سر گذاشتیم و امروز دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف آنقدر بزرگ و عظیم است که دشمنان به قدرت ایران اعتراف میکنند.
سلطانعلی میر با اشاره به تهدیدات دشمن از انقلاب اسلامی ایران تا امروز گفت : دشمن از فردای پیروزی انقلاب و در تمام طول این 40 سال از هیچ توطئه و تهدید نظامی، سخت افزاری، اقتصادی، قومی و قبیله ای فروگذار نکرد اما مردم با همه سختی ها راه خودشان را پیدا کردند و ادامه دادند.
وی با اشاره به نقشه امریکایی ها برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی در امسال اظهار داشت : امریکایی ها امسال یک برنامه 8 وجهی را طراحی کرده بودند تا نهایتا 13 آبان شاهد فروپاشی نظام باشند اما همه نقشه هایشان با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، نقش بر آب شد.
میر با اذعان به مشکلات داخلی کشور یادآور شد : هیچکس منکر مشکلات اقتصادی و معیشتی در داخل کشور نیست اما نباید عملکرد یک نفر را به پای کل نظام و تفکر انقلابی نوشت.


ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان با اشاره به حماسه 9دی نیز گفت : نهم دی یکی از تهدیدات دشمن بود که مدتها سناریوی این فتنه را درکشورهای مختلف نوشته بودند تا با کمک فریب خوردگان داخلی آن را عملی کنند و انتخابات را بهانه ای کردند برای اغتشاش در کشور تا در نهایت در روز عاشورای حسینی، پاسخ فتنه انگیزی خود را از مردم دریافت کردند.
سلطانعلی میر با اشاره به مردم سالاری حاکم بر ایران گفت : یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی،مردم سالاری است و هیچ کجای دنیا کشوری را نمیتوانید بیابید که برای جزئی ترین مسائل کشور نیز از مردم سوال کند و آن را به رای بگذارد.
 
درحال بروزرسانی...
 
کد مطلب: 422888
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *