فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف یک تن و 726 کیلوگرم موادمخدر در جنوب استان

4 دی 1397 ساعت 15:37

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 726 کیلوگرم موادمخدر در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.


به گزارش پهره ؛ سردار محمد قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: روز گذشته با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر از مناطق مرزی به عمق کشور از مسیر محورهای مواصلاتی شهرستان ایرانشهر بلافاصله تیم هایی از پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان"سراوان" پس از ساعاتی کمین در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان؛ سرانجام شب گذشته محموله مواد مخدر را که بوسیله 2 دستگاه پژو در یکی از محورهای کوهستانی جابه جا می شد، شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان با قرار گرفتن در منطقه کمین به سمت عوامل انتظامی تیراندازی کردند، که تکاوران پلیس با مقابله به مثل حلقه محاصره را تنگ تر و سوداگران مرگ به ناچار با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات متواری شدند.
وی خاطرنشان کرد: در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاک سازی منطقه ضمن دستگیری 2 قاچاقچی در بازرسی از خودروها یک تن و 481 کیلو و 380گرم تریاک، 206 کیلو و 480 گرم حشیش، 14 کیلو و 670گرم هروئین ، 24 کیلوگرم سایر مواد مخدر، یک قبضه سلاح کلاش و 2 تیغه خشاب حاوی 60 تیر جنگی کشف کردند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 422879

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/422879/کشف-یک-تن-726-کیلوگرم-موادمخدر-جنوب-استان

پهره
  https://www.pahreh.ir