دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۰۳
۰
2 قول وزير بهداشت و درمان به ایرانشهری ها:

یک کلینیک دیگر در ایرانشهر افتتاح خواهد شد/40 میلیارد ریال به احداث سرای سمن های سلامت مکران اختصاص می یابد

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در دومین روز سفر خود به استان سیستان و بلوچستان، از افتتاح دومین کلینیک تخصصی در ایرانشهر خبر داد.
یک کلینیک دیگر در ایرانشهر افتتاح خواهد شد/40 میلیارد ریال به احداث سرای سمن های سلامت مکران اختصاص می یابد
به گزارش پهره ؛ دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی، صبح امروز و در دومین روز از سفر خود به سیستان و بلوچستان، در بازدید از کلينيک تخصصي وحدت ايرانشهر، از خدمات صورت گرفته در این کلینیک ابراز رضایت کرد.
 
وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکیضمن بازديد از بخشهاي مختلف کلينيک تخصصي وحدت ايرانشهر و حجم مراجعين از احداث يک کلينيک تخصصي ديگر در سايت بيمارستان 540 تختخوابي ايرانشهر خبر داد و افزود:بمنظور ارائه کمي و کيفي خدمات تخصصي و مرکزيت پزشکي ايرانشهر در جنوب استان سيستان و بلوچستان انشاالله بزودي يک کلينيک تخصصي ديگر در اين شهر احداث خواهد شد.


 
همچنین صبح امروز وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی بهمراه استاندارسیستان و بلوچستان و رییس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر از سرای سمن های سلامت مکران بازدید نمود.
 
دکتر قاضی زاده هاشمی ضمن بازدید از انجمن های مستقر در سرای سمن های سلامت مکران از خدمات اجتماعی محور دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر تقدیر نمود و افزود:باتوجه به راه اندازی اولین سرای سمن های سلامت مکران در ایرانشهر و عملکرد مطلوب و قابل تحسین دانشکده در حوزه اجتماعی،وزارت بهداشت مبلغ چهل میلیارد ریال جهت احداث ساختمان سرای سمن های سلامت مکران مساعدت خواهد نمود.
 
لازم بذکر است سرای سمن های سلامت مکران سال گذشته بعنوان اولین سرای سمن های سلامت کشور  با استقرار ۱۷ انجمن ملی و محلی و جهت ارائه خدمات خیریه سلامت به جمعیت حوزه دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر افتتاح و راه اندازی گردید.

 
گفتنی است: شب گذشته نیز بزرگترین مرکز غربالگری و شیمی درمانی جنوب استان با حضور وزیربهداشت ودرمان،استاندار سیستان و بلوچستان،نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر،رییس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر و مسئولین ارشد استان و شهرستان،معتمدین و روحانیون با زیربنای ۹۴۰مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰میلیارد ریال در ایرانشهر افتتاح گردید.

قابل ذکر است : در این مرکز کلیه اقدامات و خدمات غربالگری سرطان،تشخیص سرطان و شیمی درمانی سرطان را به بیماران ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/


 
کد مطلب: 422872
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *