يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۰۵
۰

ساختار فعلی راهنمایی و رانندگی ایرانشهر جوابگوی شهرستان ایرانشهر نیست

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت : بعلت کمبود نیرو اکثر چهارراه های ایرانشهر فاقد حضور فیزیکی ماموران راهنمایی و رانندگی است
ساختار فعلی راهنمایی و رانندگی ایرانشهر جوابگوی شهرستان ایرانشهر نیست
به گزارش پهره ؛ معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر در جلسه شورای ترافیک این شهرستان گفت : شهر ایرانشهر در مرکز بلوچستان واقع شده و همه روزه بیش از 50 هزار نفر از شهرستانهای همجوار برای امورات درمانی و معیشتی خود  به این شهرستان سفر می‌کنند بطوریکه موجب افزایش ترافیک و کندی تردد در شهر می‌شود.
نبی بخش داودی افزود : بعلت کمبود نیرو اکثر چهار راه های ایرانشهر فاقد حضور فیزیکی ماموران راهنمایی و رانندگی است بطوریکه شاهد بار سنگین ترافیک و ایجاد مشکلات فراوانی برای شهروندان هستیم.
وی فرهنگ سازی و آموزش تخصصی و عمومی را در رفع مشکلات ترافیکی حائز اهمیت و بسیار اثرگذار خواند و  برضرورت انجام مصوبات شورای ترافیک تاکید کرد.
داودی ضمن بررسی مصوبات جلسات گذشته بر پیگیری ویژه مصوبات شورای ترافیک شهرستان تاکید کرد.
در ادامه جلسه مسائل و مشکلات ترافیکی شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در راستای حل مشکلات ترافیکی شهرستان اعم از حضور ماموران راهنمایی و رانندگی در تقاطع‌ها و جلوی مدارس، نصب سرعت گیر در جلوی مدارس. تصریح در احداث جاده دسترسی به مسکن مهر. مشخص شدن نرخ سواری های بیرون شهری، وضعیت استقرار ایستگاه های تاکسی و روشنایی بزرگراه شهید مرادی تصمیماتی گرفته شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 422865
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *