خبری بد و نگران کننده برای هواداران ” استقلال “

2 دی 1397 ساعت 8:49

استقلال تهران هنوز مبلغ رضایتنامه داریوش شجاعیان را به طور کامل به باشگاه ماشین‌سازی پرداخت نکرده است که این ماجرا موجب به بروز دردسر تازه‌ای برای آبی‌های تهران شده است.


به گزارش پهره ؛ باشگاه استقلال تهران در این روزها آرامش را آرام آرام به اردوی خود تزریق می‌کند و توانسته است روند رسیدن به ثبات را بار دیگر با موفقیت دنبال کند که در این مسیر اتفاقی تکراری باز هم آرامش روحی باشگاه را برهم ریخت تا بلاتکلیفی داریوش شجاعیان معضلی تازه را به‌وجود بیاورد.
باشگاه استقلال هنوز به طور تمام و کمال مبلغ رضایتنامه داریوش شجاعیان را که از باشگاه ماشین‌سازی تبریز خریداری شد پرداخت نکرده است که این مسئله همانگونه که در قرارداد طرفین آمده است، به باشگاه فروشنده یعنی ماشین‌سازی این حق را می‌دهد که بازیکن فروخته شده را به تیم خود بازگرداند! اتفاقی که در این روزها پس از هشدارهای پی‌ در پی نصیرزاده در یک قدمی عملی شدن است!
باشگاه ماشین‌سازی در اخطاریه آخر خود باشگاه استقلال را تهدید کرده است که اگر به زودی بدهی بازیکن خریداری شده‌شان پرداخت نشود، داریوش شجاعیان به تبریز بازگردانده خواهد شد، از طرفی دیگر شخص شجاعیان هیچ تمایلی برای بازگشت به ماشین‌سازی ندارد و به مدیران خود اعلام داشته که به هر نحوی شده بدهی‌شان را به باشگاه سابقش پرداخت نمایند!
جام نیوز

انتهای پیام/


کد مطلب: 422857

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/422857/خبری-بد-نگران-کننده-هواداران-استقلال

پهره
  https://www.pahreh.ir