يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ۰۸:۴۴
۰

استقبال گسترده کارکنان گمرک از اقدام مامور وظیفه شناس

یک مقام مسئول گفت: در موضوع مراجعه نماینده سراوان به گمرک، ارسال پرونده کارمند گمرک به هیئت تخلفات واقعیت ندارد و اتفاقا، اقدام مامور گمرک با استقبال گسترده کارکنان مواجه شد.
استقبال گسترده کارکنان گمرک از اقدام مامور وظیفه شناس
به گزارش پهره ؛ یک منبع آگاه در گمرک درباره اینکه «گفته می‌شود پرونده تخلف کارمندی که مانع ورود نماینده سراوان به داخل ساختمان گمرک شده، به هیات تخلفات ارسال شده است»، اظهار داشت: این موضوع را تکذیب می کنم؛ اتفاقا اقدام مامور گمرک با استقبال گسترده کارکنان مواجه شد.
وی افزود: مسئولان حوزه معاونت حقوقی گمرک که متولی این امور است از مقاومت مامور گمرک در برابر نماینده مجلس حمایت و اعلام کرده اند که این مامور از کارکنان با اخلاق و متعصب و شریف گمرک است و کسی حق ندارد پرونده تخلف برای وی تشکیل دهد. 
این مقام آگاه که بدلیل برخی ملاحظات خواست نامش در خبر ذکر نشود، افزود: اگر قرار است موضوع رسیدگی شود، باید همانطور که وزیر اقتصاد اعلام کرد کمیته ای مشترک تشکیل و موضوع با در نظر گرفتن رفتار ناشایست نماینده مجلس در دستور کار قرار گیرد. 
وی گفت: روز چهارشنبه مامور گمرک در محل کار خود و در همان پست حاضر شد اما به دلیل مراجعه خبرنگاران و نمایندگان برخی تشکل های دانشجویی جهت مصاحبه و تقدیر از اقدام او، مجبور شد برای ساعاتی محل کار خود را ترک و در طبقات بالایی انجام وظیفه کند.
وی ادامه داد: محمد بهنیا مامور وظیفه شناس گمرک فردی با اخلاق و شریف و بسیار شوخ طبع بوده و خود اهل تسنن و اصالتا ترکمن استان گلستان است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 422855
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *