شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ۱۹:۳۰
۰

دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در شبکه های مجازی در سرباز

فرمانده انتظامي شهرستان سرباز از شناسایی و دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی علیه یکی از دستگاه دولتی خبر داد.
دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در شبکه های مجازی در سرباز
به گزارش پهره؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده انتظامي شهرستان سرباز گفت : در پی انتشار تصاویر و مطالبی کذب علیه یکی از دستگاه دولتی با هدف تشویش اذهان عمومی و کمرنگ جلوه دادن فعالیت شبانه روزی کارکنان این نهادهای خدمات رسان توسط فردی ناشناس در یکی از شبکه های اجتماعی پیام رسان موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
سرهنگ سیامک مرادی افزود : ماموران پلیس امنیت عمومی با یک سری تحقیقات پلیسی در فضای سایبر متهم را که فردی سابقه دار است شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی اظهار داشت : متهم که در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه جرمی بوده در مواجهه با مستندات دیجتالی کشف شده ضمن اظهار ندامت از این فعل مجرمانه اش ،به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سرباز اضافه کرد: طبق ماده ۱۸ قانون جرائم رایانه‌ای هر کس به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابرات اکاذیبی را منتشر کند علاوه بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می‌شود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 422851
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *