يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۵۲
۰

تجلیل از 180 نخبه و استعداد برتر ورزشی در شهرستان ایرانشهر+تصاویر

طی مراسمی از 180 ورزشکار، پیشکسوت، هیات های ورزشی، داور، مربی و نایب رئیس هیات های ورزشی برتر شهرستان های ایرانشهر، سراوان، خاش، مهرستان و دلگان در ایرانشهر تجلیل شد.
تجلیل از 180 نخبه و استعداد برتر ورزشی در شهرستان ایرانشهر+تصاویر
به گزارش پهره ؛ در مراسمی در سالن اجتماعات دانشگاه ولایت ایرانشهر از 180 ورزشکار، پیشکسوت، هیات های ورزشی، داور، مربی و نایب رئیس هیات های ورزشی برتر شهرستان های ایرانشهر، سراوان، خاش، مهرستان و دلگان در ایرانشهر تجلیل شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در این مراسم گفت : ورزشکاران سیستان و بلوچستان در رشته های مختلف ورزشی امروز جایگاه خودشان را در کشور پیدا کرده اند.
ادهم کرد افزود : ورزشکاران ما با کسب 32 مدال ارزشمند از المپیاد ایرانی ها در استعداد های برتر نشان دادند که علارغم کمبود امکانات و زیر ساخت‌های مناسب در کشور حرفی برای گفتن دارند.
وی افزود : امروز با تلاش‌های صورت گرفته جایگاه ورزش استان از رتبه 28 در رتبه 18 قرار گرفته است.


مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت :همزمان 40 نفر از ورزشکاران استعدادهای برتر ورزشی استان به اردوی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی سنگال دعوت شده اند.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر هم ضمن خیر مقدم حضور فرمانداران شهرستان های جنوب استان و دیگر شرکت کنندگان در این مراسم گفت : جوانان سرمایه‌های ارزشمند هر جامعه ایی هستند که توجه به این قشر همواره از اهمیت بسزایی برخورددار بوده و برای داشتن جامعه‌ای پویا و رو به رشد باید به حوزه جوانان در  بخش‌های مختلف نگاه ویژه‌ داشت.
نبی بخش داودی  بر ضرورت تقویت روحیه قهرمانی و پهلوانی در بین ورزشکاران تاکید کرد و گفت : ورزشکاران باید اخلاق و منش پهلوانی و قهرمانی داشته باشند.


وی افزود :وقتی زیر ساخت‌های ورزشی در شهرستان ها فراهم باشد جوانان اوقات فراغت خود را حتماً در میدان ورزشی و باشگاه ها سپری می کنند.
وی با تاکید بر عدالت تخصص اعتبارات ورزشی به مناطق مختلف استان بویژه مناطق کمتر توسعه یافته افزود :ورزش میتواند وحدت ملی، همدلی و همبستگی را رقم بزند .


 
گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء لوح و هدایایی از نخبگان ورزش شهرستان ایرانشهر و شهرستان های همجوار تجلیل شد.

انتهای پیام//
کد مطلب: 422821
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *