جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۳۲
۰

بازدید استاندار از روند ساخت بیمارستان 540 تختخوابی ایرانشهر

استاندار سیستان و بلوچستان که به منظور افتتاح فرمانداری تازه تاسیس بمپور به ایرانشهر آمده بود از روند ساخت بیمارستان این شهرستان بازدید کرد.
بازدید استاندار از روند ساخت بیمارستان 540 تختخوابی ایرانشهر
به گزارش پهره ؛ استاندار سیستان و بلوچستان بهمراه رییس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر،فرماندار ایرانشهر و جمعی از مسئولین ارشد استان از روند تسطیح و آماده سازی محل اجرای بیمارستان تخصصی ۵۴۰ تخت خوابی ایرانشهر بازدید بعمل آوردند.
دکتر محمدمهران امینی فرد رییس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در حاشیه این بازدید ضمن تشریح روند آماده سازی زمین جهت کلنگ زنی و شروع ساخت اظهار داشت: آماده سازی و غلطک کوبی این پروژه درحال انجام است و در ادامه نیز عملیات آسفالت مسیر دسترسی محل اجرای پروژه نیز توسط اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر انجام خواهد شد و علاوه بر تسطیح حجم وسیعی از نخاله و زباله های ساختمانی حریم پروژه نیز مدفون گردیدند.
استاندار نیز در پایان ضمن تقدیر از پیگیریهای مستمر رییس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در ارتقای شاخص های بهداشتی درمانی جنوب استان سیستان و بلوچستان بر لزوم همکاری تمام دستگاههای اجرایی و همکاری با دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر جهت اجرای بزرگترین پروژه درمانی پس از انقلاب در ایرانشهر تاکید کرد و گفت:همه دستگاهها موظف به ایجاد شرایط لازم جهت تسهیل در روند آماده سازی و اجرای پروژه هستند.
انتهای پیام//
کد مطلب: 422810
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *