يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۲۰
۰

بزرگترین بیمارستان جنوب شرق کشور در ایرانشهر احداث می‌شود

فرماندار ایرانشهر گفت: بیمارستان ۵۴۰ تخت ایرانشهر با استفاده از آخرین استانداردهای فنی در حوزه سلامت و ساخت بیمارستان ها در بخش‌های مختلف احداث می‌شود
بزرگترین بیمارستان جنوب شرق کشور در ایرانشهر احداث می‌شود
معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر در حاشیه بازدید از سایت بزرگترین پروژه درمانی جنوب شرق کشور به خبرنگار پهره گفت : این بیمارستان با ۵۴۰ تخت بستری یکی از مجهزترین و تخصصی ترین بیمارستان های کشور است که برای ساخت آن بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری می شود.
نبی بخش داودی اظهار داشت : این پروژه در زمینی به گستره ۱۰۰ هکتار با زیر بنای ۶۰ هزار مترمربع در شش طبقه با مشارکت بنیاد برکت احداث می‌شود.
وی افزود : بیمارستان ۵۴۰ تخت ایرانشهر با استفاده از آخرین استانداردهای فنی در حوزه سلامت و ساخت بیمارستان ها در بخش‌های مختلف احداث می‌شود.
داودی بیان داشت : حسب دستور استاندار سيستان و بلوچستان در بازدیدی که در پانزده آذر از سایت بیمارستان داشتند، امروز جهت پیگیریهای لازم و تسریع در روند کار با مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان و رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر و بخش خصوصی از نزدیک سایت مورد بازدید قرار گرفت که نسبت به تامین نیاز ماشین آلات، جهت تسریع در اجرای پروژه تاکید شد.
وی گفت :از امروز ماشین آلات در سایت استقرار و انشاءالله ظرف مدت یک هفته تمهیدات لازم اعم از تسطیع، آسفالت جاده دسترسی، جمع آوری نخاله های ساختمانی انجام خواهد شد.
شهرستان ایرانشهر در حال حاضر دارای دو بیمارستان ایران و خاتم الانبیاء است که علاوه به مردم ایرانشهر به شهرهای همجوار خدمات درمانی ارائه می‌کند.
انتهای پیام//
کد مطلب: 422783
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *