جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۰۷
۱
امام جمعه ایرانشهر :

حادثه تروریستی چابهار نشان از عجز دولت های منطقه در مقابله با ایران است/باید امکانات را برای دانشجویان دم بخت و آماده ازدواج مهیا کنیم

حجت الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی گفت : دیروز برادران عزیز نیروی انتظامی به شهادت رسیدند که این نشان میدهد ، دولت های منطقه واقعا از مقابله با ایران عاجز شدند و مجبورند کارهای کور و بی هدف انجام دهند .
حادثه تروریستی چابهار نشان از عجز دولت های منطقه در مقابله با ایران است/باید امکانات را برای دانشجویان دم بخت و آماده ازدواج مهیا کنیم
حجت الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر با اشاره به عملیات تروریستی روز گذشته در چابهار گفت : دیدیم که دیروز برادران عزیز نیروی انتظامی به شهادت رسیدند که این نشان میدهد ، دولت های منطقه واقعا از مقابله با ایران عاجز شدند و مجبورند کارهای کور و بی هدف انجام دهند .
امام جمعه ایرانشهر گفت : در یک کشور پهناور با عملیات انتحاری و کور چند نفر را شهید کردن نه ارزش نظامی دارد و نه کسی روی آن حساب میکند.
حجت الاسلام ابطحی اظهار داشت : حادثه تروریستی چابهار نشان میدهد که این تروریستها چقدر پست ، خار و بی مقدار هستند و از نظر انسانی به منحط ترین درجه انسانیت رسیده اند که افراد بیگناه و حافظان نظم ، امنیت و نوامیس مردم را شهید میکنند.
ابطحی گفت : بزودی توسط نیروهای مسلح ضربات کاری به این تروریستها وارد خواهد شد و همانگونه که در گذشته به آنها ثابت شده ، تلفات بیشتری خواهند داد.
امام جمعه ایرانشهر همچنین با اشاره به 16 آذر و روز دانشجو گفت: دانشجویان قشر جوان ، بیدار ، هوشیار ، با نشاط و با انگیزه ای هستند و تمام پیشرفت های امروز نظام اسلامی مرهون دانشجویانی است که با روحیه بسیجی و ولایی برای ارتقاء علوم در کشور زحمت کشیده اند.
سید شجاع الدین ابطحی خاطر نشان کرد: اولین قشری که در زمان شاه ، به سفر نیکسون به تهران حساسیت نشان دادند و این نشانگر بیداری این قشر است ، دانشجویان دانشگاه تهران بودند .
امام جمعه ایرانشهر همچنین درباره ازدواج های دانشجویی گفت : ازدواج دانشجویی باید توسط مسئولان امر جدی گرفته شود و اگر این قضیه جدی گرفته نشود باید منتظر خانه های مجردی و ازدواج سفید که در غرب شایع است باشیم.
حجت الاسلام ابطحی در پایان گفت : باید امکانات را برای دانشجویان دم بخت و آماده ازدواج مهیا کنیم زیرا ازدواج در نظام اسلامی بسیار اهمیت دارد و چه بسا که در دوران شیرین دانشجویی این اتفاق بیافتد.
 انتهای پیام//
 
کد مطلب: 422775
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *