يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۴۴
۰
مدیر آموزش و پرورش ایرانشهرخبر داد

افتتاح و بهره برداری از مدرسه 6 کلاسه خیرساز در ایرانشهر

مدرسه6 کلاسه خیرساز مریم کاشانی با مشارکت صندوق طرح محسنین فرهنگیان ایرانشهر به بهره‌برداری رسید.
افتتاح و بهره برداری از مدرسه 6 کلاسه خیرساز در ایرانشهر
به گزارش پهره ؛ حسینی ضمن تقدیر و تجلیل از فعالیت های خدا پسندانه خیران مدرسه ساز گفت: این پروژه که برای احداث آن 400 میلیون تومان هزینه شده در زمینی به مساحت یک هزار و500 مترمربع و با زیربنای 700 متر مربع در دو طبقه ،توسط خیر مدرسه ساز مهندس کاملی با مشارکت صندوق طرح محسنین فرهنگیان ایرانشهر احداث و به بهره‌برداری رسید.
مدیر آموزش وپرورش ایرانشهر جمعیت دانش آموزی شهرستان ایرانشهر را برابر با جمعیت مرکز استان وتعداد زیادی از شهرهای کشور دانست و گفت: برای پاسخ دهی به نیازهای آموزشی این جمعیت که هر سال بیش از سه هزار بر آن افزوده می شود نیاز به کمک بیشتر خیران و افزایش اعتبار دولتی داریم .
حسینی افزود : همین که همکاران از نزدیک مشکلات امکانات و نبود تجهیزات کامل را در مدارس می بینند همین دلیل و انگیزه اصلی شده تا رضایت داشته باشند اندک پولی از حقوقشان کم شود و درراه خیر صرف شود. وقتی شعار مدرسه سازی بین همکاران مطرح شد صندوق طرح محسنین راه اندازی شد و1500 نفر عضو دارد اما حالا با حضور پر رنگ همکاران باید این نوید را بدهیم که کمک های خوبی صورت گرفته و بی شک باید منتظر نتایج خوبی در سال های آینده باشیم. این پروژه در زمین یک هزار و 500 متری اهدایی خانواده ارژنگ در کمتر از دو سال به بهره برداری رسید .
دراین آیین مهندس کاملی خیر مدرسه ساز گفت: ما سخت افزار را آماده نموده ایم و از معلمان خواست اندیشمندان بزرگ را به دانش آموزان بشناسانند و شیوه تفکر و اندیشه آنان را به دانش آموزان آموزش دهند.
خیرˈ نیکوکار مدرسه ساز درادامه از معلمان خواست عشق به فراگرفتن را به دانش آموزان آموزش دهند.
شایان ذکر است 550 دانش آموز دختر در مقطع متوسطه اول ودوم در دو شیفت از فضای استاندارد برخوردار شدند.
انتهای پیام//
کد مطلب: 422754
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *