يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۸:۲۲
۰
فرماندار ایرانشهر:

مصوبه ارتقاء بخش بمپور به شهرستان، از طریق وزارت کشور به استانداری ابلاغ گردید

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر ضمن تبریک شایسته انتصاب جناب آقای مهندس موهبتی بعنوان استاندار سیستان و بلوچستان از زحمات آقای مهندس محبی استاندار سابق تقدیر نمودند.
مصوبه ارتقاء بخش بمپور به شهرستان، از طریق وزارت کشور به استانداری ابلاغ گردید
به گزارش پهره ؛ داودی در آغاز جلسه شورای اداری شهرستان ایرانشهر گفت : از سوی وزارت کشور شهرستان شدن بمپور به استانداری ابلاغ شده است.
نبی بخش داودی افزود: از طرف اقشار مردم و مسئولین شهرستان ایرانشهر از دولت تدبیر و امید و تمامی کسانی که در تحقق ارتقاء بخش بمپور به شهرستان نقش داشته اند، کمال سپاسگزاری را داریم که این خواسته دیرینه و بحق مردم ولایتمدار بمپور را محقق ساختند.
فرماندار شهرستان ایرانشهر از استانداران محترم گذشته و حال، نمایندگان محترم مردم در ادوار گذشته و نماینده فعلی حوزه انتخابیه، جناب آقای دکتر امینی فرد، فرمانداران محترم و بخشداران منطقه نیز به جهت پیگیری های صورت گرفته تشکر نمودند.
داودی خاطر نشان کرد: جناب آقای مهندس موهبتی استاندار محترم اینجانب را پیگیر فراهم نمودن مقدمات امر نموده اند تا انشاءالله بزودی با حضور مقامات ارشد شاهد افتتاح و راه اندازی مجموعه فرمانداری بمپور باشیم.
گفتنی است : در جلسه شورای اداری شهرستان ایرانشهر آقایان سعید قائینی به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و مجید فیاضی به عنوان مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان معرفی شدند و از مدیران سابق تقدیر نمودند.
انتهای پیام//
کد مطلب: 422694
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *