شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۷:۳۵
۰
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان مطرح کرد

دعوت انجمن اسلامی دانشجویان 1358 از نماینده مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر و سرباز

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: از دکتر محمد نعیم امینی‌فرد نماینده مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج و بخش‌های آشار، لاشار، بنت و آهوران دعوت می‌کنیم در نشست مطالبه گری و پرسش و پاسخ دانشجویی حضور یابند.
دعوت انجمن اسلامی دانشجویان 1358 از نماینده مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر و سرباز
به گزارش پهره ؛ لطف الله بستانی ، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: سلسه نشست‌های مطالبه گری از مسولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون مشکلات و دغدغه‌های مردم توسط تشکل‌های دانشجویی آغاز شده و در نخستین نشست میزبان اعضای شورای شهر زاهدان بودیم.
وی ادامه داد: در این نشست بحث و بررسی و پرسش و پاسخ از اعضای شورای شهر پیرامون مشکلات کلان شهر زاهدان انجام و مصوبات خوبی داشتیم که پیگیری آنها در دستور کار قرار دارد.
بستانی افزود: با توجه به گذشت سه سال از اعتماد مردم استان به نمایندگان نیز برگزاری نشست‌های مطالبه گری از نمایندگان حوزه های انتخابیه مختلف را در دستور کار قرار دادیم که برای شروع به عنوان انجمن اسلامی دانشجویان 1358 از دکتر امینی فرد نماینده مردم حوزه انتخابیه  ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج و بخش‌های آشار، لاشار، بنت و آهوران دعوت می‌کنیم تا با نشستی صمیمانه با عنوان پرسش و پاسخ با شرکت نمایندگان تشکل‌ها و با حضور پر رنگ دانشجویان در دانشگاه سیستان و بلوچستان، در یکی از تاریخ‌های پیشنهادی که 17 لغایت 20 آذر ماه امسال است، در زمینه راهبردهای پیشنهادی برای برون رفت از مشکلات منطقه میزبانشان باشیم.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان ادامه داد: منتظر اعلام زمان از طرف وی هستیم تا اقدمات لازم جهت برگزاری نشست فراهم شود.
بستانی گفت: امیدواریم با همفکری و هم افزایی برای برون رفت استان از مشکلات مختلف بیش از پیش همه در هر مقام و منصبی تلاش کنیم.


انتهای پیام//
کد مطلب: 422680
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *