سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۵۶
۰

اظهارات مدافع سابق پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم در آسیا

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد کار بزرگ این تیم با دستیابی به عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا کامل خواهد شد.
اظهارات مدافع سابق پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم در آسیا
به گزارش پهره ؛ محسن بنگر، مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی درباره بازی تیمش برابر صنعت نفت آبادان که در نهایت با تساوی 2 - 2 به پایان رسید، گفت: شاهد بازی زیبایی بودیم و چهار گل هم از خط دروازه‌ها گذشت، ولی همه ما از این تساوی خانگی ناراحت شدیم. ما در این بازی دو گل زدیم و چند موقعیت ایده‌آل دیگر را از دست دادیم که حتی اگر یکی از آنها تبدیل به گل می‌شد قطعاً شرایط برای تیم ما فرق می‌کرد. ما باید صنعت نفت را شکست می‌دادیم، ولی متأسفانه در این بازی خانگی دو امتیاز حساس را از دست دادیم. در این بازی شایسته برد بودیم، اما متأسفانه به حق‌مان نرسیدیم.

وی که در این بازی یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند در این خصوص خاطر نشان کرد: گل زدن برای من خوشحال‌کننده است، اما متاسفانه بازی را نبردیم. اگر سه امتیاز را می‌گرفتیم خیلی خوب می‌شد. با این حال امیدوارم در بازی‌های بعد هم برای تیمم بازیکن تأثیرگذاری باشم.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خوشحالی از صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با نماینده ژاپن گفت: پرسپولیس تا همین جا هم کار بسیار بزرگی انجام داده است. این تیم از جذب بازیکن محروم بود و مسئله مهمتر، اختلاف تیم‌های عربی و شرق آسیا با تیم‌های ایرانی در زمینه امکانات و مسائل مالی است. پرسپولیس واقعا عملکرد فوق‌العاده‌ای تا اینجا داشته است و امیدوارم کار بزرگش با قهرمانی در آسیا تکمیل شود. یک نتیجه خوب در ژاپن می‌تواند شانس قهرمانی پرسپولیس را در این جام بیشتر کند.
انتهای پیام//
 
کد مطلب: 422471
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *