چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۴۰
۰

یادواره شهدای حوزه حامیان ولایت سپاه شهرستان ایرانشهر برگزار شد

یادواره شهدای حوزه حامیان ولایت سپاه شهرستان ایرانشهر در هفته دفاع مقدس و در جوار آستان شهدای گمنام این شهر با حضور آحاد مردم شهیدپرور برگزار شد.
یادواره شهدای حوزه حامیان ولایت سپاه شهرستان ایرانشهر برگزار شد
به گزارش پهره ؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای ایرانشهر با حضور فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر ، امام جمعه شهرستان ، فرماندار و جمع کثیری از مردم برگزار گردید.

حجت الاسلام حیدری یکی از روحانیون تبلیغی از شهر مقدس قم در این مراسم اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
 
وی افزود: راه و رسم شهدا و سیره آنها باید الگو قرار گیرد زیرا اگر از راه و سیره آنان فاصله بگیریم سرنوشت ما مشخص نخواهد بود.
 
حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: مهم نیست اهل کدام جناح هستیم و چه اندیشه ای داریم، اما شهدا به ما آموخته اند که برای به ثمر نشستن اسلام عزیز از جان خویش گذشته و به مولایمان سیدالشهدا اقتدا کنیم.
 
وی در ادامه به فرهنگ ایثار و شهادت از صدر اسلام  تاکنون اشاره و بیان کرد: در روز‌های آغازین اتفاقات زیادی برای بعثت پیامبر (ص) افتاد و در کنار آن حضرت شخصیت‌هایی همچون یاسر و سمیه با شکنجه‌های سخت برای احیای دین از جان خویش گذشتند.
 
این روحانی گفت: خانواده معظم شهدا هم برای انقلاب همانند عمار که تا آخر عمر خویش در کنار امام خویش ماند و بصیرت بی نظیر عمار توانست در خیلی از بحران‌ها برای اسلام مفید باشد و در حال حاضر هم بیشترین کسانی که پای آرمان‌های انقلاب مانده اند همین خانواده معظم شهدا هستند.
گفتنی است در این مراسم از خانواده شهدا نیز تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام//
کد مطلب: 422409
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *