شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ ۰۹:۴۷
۰

ایرانشهر نایب قهرمان رقابت های ووشو سیستان و بلوچستان شد

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: تیم زاهدان با کسب 12 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز قهرمان شانزدهمین دوره رقابت های ووشو این استان شد.
ایرانشهر نایب قهرمان رقابت های ووشو سیستان و بلوچستان شد
به گزارش پهره ؛ عباس شیبک اظهار داشت: این دوره از رقابت های ووشو با حضور 80 ورزشکار، با عنوان یادواره 'شهدای وطن' از چهارم مهر به مدت سه روز در خانه ووشو زاهدان برگزار شد.
وی افزود : در این رقابتها  قهرمانان شهرستانهای زاهدان ، هیرمند،زابل،زهک،هامون،خاش،ایرانشهر،بمپور،سیب وسوران،چابهار،کنارک با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: تیم ایرانشهر با کسب 2 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز و تیم زهک با کسب 2 مدال طلا و 2 مدال نقره عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: این دوره از رقابتها یکی از حساس ترین ،بهترین و دشوارترین مسابقات در طول تاریخ ووشو سیستان وبلوچستان بود بطوریکه بهترین فایترهای استان مانند قهرمانان بین المللی و ملی با یکدیگر به رقابت پرداختند و پس ازبرگزاری اردوها ی آمادگی استان وحضور درلیگهای کشور طبق سهمیه فدراسیون ووشو 7نفر دربزرگسالان به انتخابی تیم ملی در آبان ماه به استان اردبیل اعزام خواهند شد.
کد مطلب: 422393
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *