پزشکانی که نذر سلامتی می‌کنند/ ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم ایرانشهر

1 مهر 1397 ساعت 21:16

عصر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از 150 بیمار در مناطق محروم ایرانشهر به طور رایگان ویزیت شدند.


فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس طبق برنامه‌ریزی انجام شده ویزیت رایگان بیماران مناطق محروم ایرانشهر در دستور کار ناحیه سپاه شهرستان قرار گرفت.
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: در این راستا عصر امروز و به همت جهادگران حوزه بسیج خواهران حضرت آسیه (س) بیش از 150 بیمار در منطقه "اسد آباد" از توابع بخش مرکزی ایرانشهر که از مناطق محروم شهرستان محسوب می‌شود توسط پزشکان بسیجی و متخصص به صورت رایگان ویزیت شدند.
وی خاطرنشان کرد: یک تیم متشکل از پزشکان بسیجی در سطح شهرستان ایرانشهر ساماندهی شده‌اند که با توجه به شناسایی صورت گرفته نقاط محروم، در طول هفته دفاع مقدس و در قالب اردوهای جهادی یک روزه به این مناطق مراجعه کرده و به ویزیت و درمان رایگان بیماران آن می‌پردازند.



پودینه گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی به محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مناطق محروم دارند و در همین راستا نیروهای بسیج و سپاه سیستان و بلوچستان در طول سال و به مناسبت‌های مختلف تلاش دارند تا به یاری مردم کمتر برخوردار برسند و یکی از این حوزه‌ها که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده حوزه بهداشت و درمان است.
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم بزرگترین افتخار سپاه و بسیج محسوب می‌شود و در این مسیر تلاش داریم تا همه توان خود را به کار بگیریم.
انتهای پیام/

 


کد مطلب: 422380

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/422380/پزشکانی-نذر-سلامتی-می-کنند-ویزیت-رایگان-بیماران-مناطق-محروم-ایرانشهر

پهره
  https://www.pahreh.ir