يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ۱۹:۰۸
۰
در راستای رزمایش اقتدار عاشوراییان؛

مرمت و بازسازی مدارس با دستان جهادگران بسیجی در دیار نخل و آفتاب

در راستای رزمایش اقتدار عاشوراییان محمد رسول الله(ص)2 مدارس شهرستان ایرانشهر با دستان جهادگران بسیجی مرمت و بازسازی شدند.
مرمت و بازسازی مدارس با دستان جهادگران بسیجی در دیار نخل و آفتاب
به گزارش پهره ؛ یکی از رویکردهای اصلی بسیج با تفکر اقتصاد مقاومتی بهسازی و مرمت و همچنین ساخت مسجد، حسینیه، غسالخانه و یا مدرسه با کمک خیران و اهالی مناطق محروم است تا بدین ترتیب رنگ محرومیت را از چهره این مناطق بزداید.
در همین راستا صبح امروز در قالب رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 در شهرستان ایرانشهر جهادگران بسیجی در قالب اردوی جهادی اقدام به مرمت ، بازسازی و زیباسازی مدارس در این خطه از کشور کردند.
یکی از این مدارس، مدرسه راه زینب(س) ایرانشهر بود که دو اتاق در آن ساخته شده و کل کلاسهای آن به دست جهادگران بسیجی رنگ آمیزی و زیباسازی شد.
 
اردوهای جهادی باعث وحدت بیشتر میشود
احسان دادگر بسیجی جهادگر ایرانشهری در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه خدمت به مردم برای بسیج افتخار است، اظهار کرد: اقدامات بسیج در این خطه از کشور و استان سیستان و بلوچستان باعث شکوفایی ایران شده و در نهایت تمامی نقشه های دشمنان را نقش برآب میکند.



وی افزود: فعالیت های بسیج در این منطقه باعث تقویت وحدت میشود زیرا در اینجا جهادگران شیعه و سنی در کنار یکدیگر برای خدمت به مردم تلاش میکنند.
وی با اشاره به اینکه بیش از دو هفته است که در قالب گروه جهادی برای مرمت و زیباسازی مدرسه راه زینب(س) به این مکان آمده اند گفت : تا چند روز دیگر کار در این مدرسه به اتمام خواهد رسید و انشاالله دانش آموزان از ابتدای سال جدید تحصیلی با زیباسازی و رنگ آمیزی کلاسها و ساخت دو اتاق دیگر در این مدرسه ، با روحیه ای بهتر آموزش را از سر خواهند گرفت.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 422357
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *