منابع محلی خبر دادند:

اصابت ۵ موشک به مقر تروریست‌ها در خاک اقلیم کردستان/ چندین کشته و زخمی گزارش شده است

18 شهريور 1397 ساعت 15:22

یک عضو شورای مرکزی حزب دموکرات کردستان مدعی شده: راکت‌ها دفتر سیاسی حزب دموکراتیک کردستان و مرکز آموزش و همچنین مجتمع مسکونی پیشمرگه را مورد حمله قرار داده‌اند.


به گزارش پهره ؛ به نقل از ایلنا، «ابراهیم چاکالی» یکی اعضای شورای مرکزی حزب دموکراتیک کردستان مدعی شده در اثر اصابت راکت، تعدادی از اعضای این حزب کشته و زخمی شده‌اند.

 
این رسانه مدعی شده ده راکت به مقر مرکزی دو اپوزیسیون کرد ایرانی در شهر کویا در منطقه اربیل کردستان عراق برخورد کرده و  منجر به کشته و زخمی شدن اعضای این حزب شده است.
 
این رسانه گفته این راکت‌ها به ساختمان مرکزی حزب دموکراتیک کردستان ایران برخورد کرده است.
 
حزب دموکراتیک کردستان ایران در توییتر خود مدعی شده «در یک حمله هماهنگ، ایران مقر حزب دموکراتیک کردستان و کمپ پناهندگان در کویا که در کردستان عراق واقع شده را مورد حمله قرار داده است. گزارش‌های اولیه حاکی از کشته شدن ۵ نفر و زخمی شدن ۳۵ نفر است.»
 
چاکالی مدعی شده راکت‌ها دفتر سیاسی حزب دموکراتیک کردستان و مرکز آموزش و همچنین مجتمع مسکونی پیشمرگه را مورد حمله قرار داده‌اند.
 
او همچنین مدعی شده این منطقه به دلیل جلسه اعضای مرکزی حزب مورد تحت حفاظت بوده است.
 
این رسانه به نقل از برخی منابع تایید نشده مدعی شده مصطفی مولودی دبیرکل حزب دموکرات کردستان ایران و معاون او، خالد عزیزی نیز در میان زخمی های این حادثه اند.
 
به ادعای این رسانه این بزرگترین حمله به مقر حزب از سال 1996 است. کویا یکی در شرق استان ادلب قرار دارد.


کد مطلب: 422343

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/422343/اصابت-۵-موشک-مقر-تروریست-ها-خاک-اقلیم-کردستان-چندین-کشته-زخمی-گزارش-شده

پهره
  https://www.pahreh.ir