جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۰۷
۰
خطیب توانمند نماز جمعه ایرانشهر:

حفظ توان موشکی و حضور در منطقه از مولفه های نظام است/اصل مذاکرات برای رفع تحریم

امام جمعه ایرانشهر گفت: سیاست اروپا در قبال ایران به زبان حمایت و در عمل خیانت است.
حفظ توان موشکی و حضور در منطقه از مولفه های نظام است/اصل مذاکرات برای رفع تحریم
به گزارش پهره، حضرت حجت الاسلام ابطحی در خطبه های نماز این هفته گفت: یاد مرگ و آخرت بهترین چیزی است که انسان را از دنیا و متعلقاتش جدا می کند و باعث افزایش تقوا و دینداریش می شود.

وی با اشاره به هفتم خرداد ماه سالروز مجلس شورای اسلامی و اهمیت آن از منظر امام خمینی (ره) افزود: بسیاری از نمایندگان مجلس بیان کردند که در برخی موارد مربوط به مشکلات کشور وقتی طرح سوال از رئیس جمهور با امضای بالای نمایندگان شکل می گیرد، با لابی گری و تهدید دولت آنها را منصرف و امضای خود را پس می گیرند و این روند یک خطر بزرگ برای کشور و انقلاب است.

امام جمعه ایرانشهر اظهار داشت: برای مقابله با این فاجعه مردم باید در انتخابات به افراد اصلح رای دهند تا دیگر شاهد این چنین مسائلی نباشیم.
حجت الاسلام ابطحی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام بیان کرد: برجام یک خسارت محض، تجربه تلخ و عبرتی است برای همه جامعه و فرزندان آینده ایران و باید در اذهان عمومی باقی بماند و در حال حاضر در یک برهه حساس برای مردم و یک آزمون مهم برای دولت است.

وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر مولفه های مهم جمهوری اسلامی نظیر حفظ توان موشکی، دفاعی و حضور ایران در منطقه برای مذاکره با اروپا تاکید کردند.

امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: اصل مذاکره برای رفع تحریم ها بوده و سیاست اروپایی ها در زبان حمایت و در عمل خیانت است و نمونه آن لغو قرارداد نفتی توسط شرکت توتال فرانسه پس از خروج آمریکا از برجام می باشد.

وی اظهار کرد: کوتاهی دولت مردان در این قراردادها به گونه است که حتی صدای اعتراض سلطنت طلبهای خارج نشین به این وضعیت در آمده است.

حجت الاسلام ابطحی گفت: مردم باید گوش جان به سخنان رهبر معظم انقلاب داشته باشند و مسئولین آنها را فصل الخطاب کارهای خود قرار دهند.
 
کد مطلب: 422226
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *