خطیب توانمند نماز جمعه ایرانشهر:

فرقه ضاله شیرازی خطر بزرگی برای جهان اسلام/ولایت مداری شاخص ترین صفت سید احمد خمینی

25 اسفند 1396 ساعت 14:02

امام جمعه ایرانشهر گفت: فرقه ظاله شیرازی خطر بزرگ جهان اسلام و مذهب شیعه طبق دستورات کشور انگلیس برای ایجاد تفرقه و انحراف در دین اسلام فعالیت می کند.


به گزارش پهره، حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید شجاع الدین ابطحی با اشاره به سالروز تولد پروین اعتصامی شاعره معاصر ایران و شعر مشهورش، گفت: برخی مسئولین در داخل کشور ظاهر خود را زاهد و انقلابی نمایش می دهند اما در باطن طور دیگری هستند و زندگی کردن مجلل آنها در کاخ برخلاف ظاهرشان است و این افراد با رانت و اختلاس به مردم ظلم می کنند.

وی بااشاره به سالروز وفات فرزند معمار کبیر انقلاب حضرت حجت الاسلام سید احمد خمینی، ایشان را یک فرد انقلابی و ولایت مدار بیان کرد و افزود: سید احمد خمینی مشاور و یار دیرین امام خمینی (ره) بود که شاخص ترین صفات ایشان اطاعت از ولایت و ولایت مداری است و تمام تلاش خود را برای به نتیجه رساندن خط امام و انقلاب  می کردند و همواره مراقب بودند تا مسئولین نااهل سرکار نباشند و ممتازترین وصیت ایشان به فرزندانشان اطاعت از رهبری است.

امام جمعه ایرانشهر با اشاره به حمله فرقه ضاله شیرازی به سفارت ایران در لندن اظهار کرد: حمله به سفارت ایران در لندن پایتخت کشور انگلیس همزمان با سفر پادشاه عربستان سعودی به این کشور بود و سکوت پلیس انگلیس در برابر هتاکان به پرچم و سفارت نشان دهنده همکاری آنها به این فرقه ضاله است.

وی تصریح کرد: فرقه ضاله شیرازی یکی از فرقه هایی است که بدتر از وهابیت و بهائیت کاملا طبق نقشه و دستورات کشور انگلیس برای ضربه زدن به اسلام و مذهب شیعه عمل می کند و رهبر معظم انقلاب بارها از آنها به عنوان شیعه انگلیسی یاد می کند.

حجت الاسلام ابطحی بیان کرد: کشور انگلیس همواره با هدف اختلاف داخلی سعی در برهم ریختن کشور ها داشته و با این سیاست همواره موفق عمل کرده و ایجاد فرقه ضاله شیرازی یکی از اقدام آنها است.

وی تاکید کرد: انحراف در مرجعیت، انحراف در عزاداری سیدالشهدا(ع)، تفرقه انگیزی و عدم برائت از جنایتها و اقدامات استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسراییل و عدم حمایت از مردم مظلوم فلسطین مهم ترین اقدامات این فرقه ضاله برای ضربه زدن به اسلام و مذهب شیعه بوده است.

امام جمعه ایرانشهر خاطر نشان کرد: تبلیغ غمه زنی، شمشیر زنی و عبور کردن اسب از روی بدن انسان جزو انحرافاتی است که این فرقه ضاله در دین اسلام و مذهب شیعه ایجاد کرده و با اهانت به برادران اهل سنت باعث ایجاد تفرقه و کشتن انسان های بی گناه در کشورهای اسلامی نظیر پاکستان شده اند و این افراد برای جهان خطرناک هستند.

وی با اشاره به اقدام کشور انگلیس در حمایت از فعالیت های این فرقه ضاله اظهار داشت: اقدام کشور انگلیس در حمایت از این فرقه برای هتاکی به سفارت ایران نشان دهنده ایت است که آنها می دانستند اگر حمله کنند هرگز با واکنش تند و انقلابی مسئولین مواجه نمی شوند و این بیانگر حمایت برخی در داخل کشور است.
 


کد مطلب: 422213

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/422213/فرقه-ضاله-شیرازی-خطر-بزرگی-جهان-اسلام-ولایت-مداری-شاخص-ترین-صفت-سید-احمد-خمینی

پهره
  https://www.pahreh.ir