در ستاد تسهیلات نوروزی ایرانشهر مطرح شد؛

رونق قلعه ناصری و بیت رهبری ایرانشهر در ایام نوروز/آماده باش تمامی ارگان های امدادی و خدماتی در آستانه سال 96

27 بهمن 1395 ساعت 12:42

در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ایرانشهر تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی سال 96 هم اندیشی شد.


 به گزارش پایگاه خبری پهره؛ نبی بخش داودی فرماندار ایرانشهر در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان اظهار کرد: تمام امکانات برای استقبال از مسافران نوروزی سال 96 فراهم است.
 وی گفت: از آنجا که شهرستان ایرانشهر در مسیر چابهار و در مرکز بلوچستان قرار دارد تعطیلات نوروزی فرصت خوبی برای معرفی جاذبه های گردشگری، توانمندی ها و صنایع دستی این شهرستان است.
فرماندار از وجود یکصد اثر گردشگری شهرستان ایرانشهر گفت و بیان داشت: بیت مقام معظم رهبری، رودخانه دامن، قبرستان اسپیدژ، چشمه آبگرم بزمان، رودخانه بمپور، سد بمپور، سدسرایدان، قلعه بمپور و قلعه ناصری از جمله مکان های دیدنی و گردشگری ایرانشهر است.
گفتنی است در این جلسه مقرر شد یک بهارگاه در قلعه ناصری برای بازدید مسافران نوروزی راه اندازی شود و اقامتگاه های بومی برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شود.
همچنین جشنواره غذاهای سنتی، برگزاری تورهای آموزشی و تفریحی، تعبیه سفره هفت سین و سیاه چادر در ورودی شهر، برپایی نمایگاه صنایع دستی، کشیک 15 نانوایی در ایام نوروز، گلکاری بیت رهبری در ایرانشهر، فعالیت شبانه روزی ارگان های امدادی، خدماتی، رفاهی و نورپردازی بیت رهبری و قلعه ناصری از دیگر مصوبات جلسه ستاد هم اندیشی تسهیلات نوروزی در ایرانشهر بود.
 انتهای پیام/


کد مطلب: 4203

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/4203/رونق-قلعه-ناصری-بیت-رهبری-ایرانشهر-ایام-نوروز-آماده-باش-تمامی-ارگان-های-امدادی-خدماتی-آستانه-سال-96

پهره
  https://www.pahreh.ir