معاون هماهنگ کننده قرارگاه شهید معمار؛

سه منزل تخریب شده از بارندگی توسط قرارگاه شهید معمار ایرانشهر بازسازی می شود/سرکشی و کمک رسانی به 10 روستا در بارندگی های اخیر

17 بهمن 1395 ساعت 9:32

معاون هماهنگ کننده قرارگاه شهید معمار ایرانشهر از بازسازی سه منزل با تخریب صد در صد در بخش بمپور شهرستان ایرانشهر خبر داد.


 سرهنگ غلامرضا شعیبی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پهره با اعلام این خبر گفت: بازسازی این سه منزل که یکی از آنها منزل پدر شهید حاجی نارویی می باشد به محض اتمام بارندگی در روستای میرآباد بخش بمپور ایرانشهر آغاز خواهد شد.
 وی افزود: طی بارندگی های اخیر قرارگاه شهید معمار با فلسفه وجودی خدمت به مردم که برگرفته از فرمان تاریخی امام راحل و مقام معظم رهبری می باشد از 10 روستای سیلزده از جمله روستاهای مناطق بمپور، جلگه، دلگان، نیکشهر، زرآباد و کنارک سرکشی و اقدام به توزیع چادر و سبد کالا نموده است.
 

 
معاون هماهنگ کننده قرارگاه شهید معمارادامه داد: علاوه بر توزیع اقلام و سبد کالا این نهاد مقدس با همکاری با هلال احمر و سایر ارگان های امدادی تجهیزات و دستگاه های مکانیکی را برای کمک رسانی به سیلزدگان در اختیار قرار داده است.
 

 
وی ادامه داد: سرکشی، رسیدگی و توزیع دارو در بین افراد سیل زده نیز از دیگر اقدامات انجام شده قرارگاه شهید معمار در بارندگی هفته جاری در روستاهای بخش بمپور بوده است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 4120

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/4120/سه-منزل-تخریب-شده-بارندگی-توسط-قرارگاه-شهید-معمار-ایرانشهر-بازسازی-می-شود-سرکشی-کمک-رسانی-10-روستا-های-اخیر

پهره
  https://www.pahreh.ir